וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצל את המסורת

הפועל ת"א, שמכירה את אירופה מעולה, צריכה לנצל את הניסיון כדי לעבור את גטבורג השבדית בפתיחת העונה הרשמית. לפחות במשחק הראשון אנו מהמרים שזה ייגמר בתיקו

משחק מספר 57: גטבורג (שבדיה) - הפועל תל אביב 1.9, 3.05, 3.15

הפועל תל אביב פותחת רשמית וחגיגית את העונה שלה ומביאה למעמד את הניסיון האירופי העשיר שהיא צברה בשנים האחרונות בעיקר בגביע אופ"א. שחקניו של אלי גוטמן לא מקלים ראש ביריבה השבדית שידועה כבר כמי שעושה צרות, ונראה שלאדומים בכלל לא יהיה קל לחזור עם ניצחון מהמשחק הראשון שייערך ביום חמישי בשבדיה. אז מיהי אותה גטבורג שממנה גוטמן כל כך חושש?

תחילה נספר לכם כי זו הפעם השנייה שהפועל תל אביב מגרילה קבוצה שבדית. תחת המאמן גיא לוזון הדיחו האדומים לפני שנתיים את א.י.ק סולנה בדרך לשלב הבתים של גביע אופ"א. גטבורג היא אימפריה בכדורגל השבדי והקבוצה היחידה מסקנדינביה שזכתה בגביע אופ"א (1982 ו-1987). המועדון עמוס התארים זכה ב-18 אליפויות (האחרונה ב-2007) וחמישה גביעים (האחרון ב-2008), אך העשור האחרון היה קשה עבור "המלאכים", שזכו רק בשני תארים.

את העונה שעברה סיימה גטבורג במקום השלישי, אך איבדה בפגרה את שני מלכי השערים שלה, פונטוס וורנבלום, שחתם באלקמאר ההולנדית, ויונאס וולרסטדט, שחתם בסנדסבאל המקומית. השניים כבשו אשתקד שמונה שערים כל אחד. היתרון הגדול של גטבורג הוא שהקבוצה נמצאת כבר בעיצומה של העונה. הליגה השבדית מצויה במחזור ה-14 וגטבורג מוליכה את הטבלה עם 28 נקודות והפרש שערים מצוין של 9:24. החלוץ טוביאס היסן בן ה-27 כבש העונה כבר תשעה שערים.

מבט אל הסגל של גטבורג, אותה מאמנים במשותף סטפן רן (43) ויונאס אולסון (39), שניהם שחקני עבר מפוארים של המועדון, מלמד על מספר שמות מעניינים. רגנאר סיגורסון, שחקן ההגנה האיסלנדי הבינלאומי, אדם יוהאנסון, מגנה השמאלי של נבחרת שבדיה, וגם חלוץ הנבחרת היסן. כמו כן בסגל נמצאים שני שחקני הנבחרת הצעירה שמתמודדת מול ישראל: הקשר גוסטב סוונסון והחלוץ רובין סודר. גטבורג משחקת באצטדיון גמלה אולבי בעיר, שנבנה במיוחד עבור אליפות אירופה לנבחרות צעירות. האצטדיון מכיל 18 אלף מקומות. אז מה יהיה? הפועל תל אביב תגיד תודה גם לתיקו. ההימור: איקס (3.05)

שחקן הפועל תל אביב מיכאל זנדברג. יותם רונן
קרב לא פשוט מחכה לו. זנדברג/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully