וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך

למכבי חיפה יש מטרה ברורה: העפלה לליגת האלופות. כדי לעשות את זה היא תצטרך לעבור קודם את אקטובה. ההימור: אנחנו הולכים על תיקו

משחק מספר 3: אקטובה (קזחסטן) - מכבי חיפה 3.0, 2.9, 1.75

מכבי חיפה יוצאת לעוד מבחן חשוב שלה בפתיחת העונה, שאולי תהיה קוסמת, כאשר היא פוגשת בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יריבה נוחה יחסית, לפחות על הנייר, את אקטובה הקזחית. חיפה, שעברה בשלב הקודם את גלנטורן הצפון אירית בקלות, יודעת שהפעם מצפה לה משוכה קצת יותר קשה. כמה קשה? הנה כמה פרטים שאולי לא ידעתם על היריבה ביום שלישי.

אקטובה נוסדה ב-1967, והפכה בשנים האחרונות לכוח העולה בכדורגל הקזחי, כשזכתה בארבע אליפויות רצופות (2005, 2006, 2007, 2008) בארבע השנים האחרונות. כרגע, הליגה הקזחית עדיין משוחקת, ולכן הקבוצה היא זו שמייצגת את המדינה בליגת האלופות.

עונת 2007/08 הייתה שנת שיא בתולדות המועדון, בה זכתה אקטובה גם בגביע הקזחי ובסופר קאפ המקומי. המועדון מעולם לא הצליח לעבור את סיבוב המוקדמות הראשון במפעל אירופי כלשהו. בקיץ 2007 התמודד המועדון על מקום בליגת האלופות, אך הקבוצה נוצחה על ידי FK מטאלורגס הלטבית. שנה אחר כך הייתה זו מטרסבורג האוסטרית שהדיחה את הקזחים, ב-2008/09 הייתה זו טריאספול המולדבית שהכניעה את אקטובה. השנה הקזחים החלו את דרכם בסיבוב השני, סוג של היסטוריה קטנה, ועתה הם רוצים להמשיך ולכתוב את ההיסטוריה, ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי על חשבון האיסלנדים.

הקפטן סאמאט סמאקוב, המגן בן ה-31, הוא אחד מעמודי התווך בקבוצה ובנבחרת קזחסטן. חיפה תצטרך להיזהר גם מהקשר הרוסי/קזחי קונסטנטין גולובסקי, שמעבר לעבודה ההגנתית יודע גם לכבוש שערים. למשל, שוער FH, דאדי לארוסון, ספג ממנו שני שערים בהתמודדות הראשונה בין הקבוצות. אז מה יהיה בהתמודדות בין הקבוצות? אנחנו מעריכים שלמרות היתרון של חיפה, המארחים יסיימו בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

שחקן מכבי חיפה מוחמד גדיר. ברני ארדוב
ייצא מגדרו? גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully