וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לאוהדי בני יהודה: "מי שלא בא, מפסיד"

28.7.2009 / 10:10

מאמן בני יהודה מקווה שיזכה לתמיכת הקהל מול פאסוס בליגה האירופית (ג', 19:00, אין שידור). האוהדים מבטיחים קרנבל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים מול סימורג האזרית ודינאבורג הלטבית, תעמוד מחר (שלישי, 19:00) בני יהודה תל אביב במבחן אמיתי ראשון שלה במסגרת הליגה האירופית, כאשר תפגוש את פאסוס דה פריירה הפורטוגלית בסיבוב המוקדמות השלישי. לזהובים יש תוכניות להמשיך ולהתקדם במפעל האירופי ולשם כך גם צירפו שני שחקנים בעלי ניסיון כמו עמרי אפק וסיניסה ליניץ' הקרואטי, ובקבוצה מקווים שבעזרת תמיכת הקהל יעשו את העבודה בבלומפילד לקראת הגומלין.

יש היכרות, אבל לא הדדית

"אני מאחל לעצמי ולקבוצה להיות כאן כל שבוע כי זה סימן טוב", אמר גיא לוזון בפתיחת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו יודעים מספיק על פאסוס, גם מבחינת יתרונות וחסרונות וצורת המשחק. נדאג שגם השחקנים יידעו. הליגה הפורטוגלית חזקה יותר משלנו, אך נבוא עם כל הרצון לעבור עוד שלב. אני יכול להגיד שהפורטוגלים עדיפים על האזרים והלטבים, אבל למי שמזלזל בקבוצה מאזרבייג'אן, אני יכול רק לספר שקבוצה אזרית הדיחה את רוזנבורג בשבוע שעבר מהליגה האירופית.

לוזון התייחס לכמות המשחקים של הקבוצה מיד בפתיחת העונה: "אין ספק שיש עלינו עומס. במסגרת של ליגה, גביע הטוטו ואירופה חייבים סגל רחב. הסגל שלנו טוב, אבל לא גדול מספיק ולכן אני יכול להגיד כבר עכשיו שבגביע הטוטו לא נשתף את כל השחקנים הבכירים". בבני יהודה מאוכזבים מכמות הקהל המועטה שהגיע למשחקים בסיבובים הקודמים, אבל לוזון מציאותי: "אנחנו לא יכולים לכפות על הקהל להגיע, אבל מי שלא בא עד עכשיו הפסיד. זה מאכזב, אך אני צריך להתרכז בעשייה".

למרות מיעוט הצופים היחסי בשני המשחקים האחרונים, בארגון האוהדים 'אריות יהודה' עושים הכנות בימים האחרונים לקראת משחק הבית מול הפורטוגלים ומבטיחים קרנבל ביציעים. אוהד הקבוצה רמי מזרחי, פעיל בארגון האוהדים, אמר לוואלה! ספורט: "הגענו לסיבוב השלישי באירופה במעמד מכובד, והמשחק צפוי להיות קשה בהרבה מהמשחקים הקודמים. אני קורא לכל מי שהקבוצה יקרה וחשובה לו, להגיע למגרש ולתמוך בשחקנים. נעשה הכל על מנת לצבוע את בלומפילד בכתום. אנו מקווים לתת לקבוצה הרבה עזרה מהיציע, ושהשחקנים יחזירו לנו על המגרש".

הפורטוגלים, שהגיעו ללא החלוץ הברזילאי וויליאם סנטוס, לא מתייחסים במלוא הרצינות למשחקים באירופה ולא מכירים את בני יהודה. "אני מתלהב מהמשחק, אבל לא מראה את זה. אנחנו שמחים להיות חלק מאירופה, אך המטרה שלנו היא הליגה בפורטוגל", אמר המאמן פאולו סרג'יו. "אני לא מכיר את היריבה ומתעסק רק בקבוצה שלי. מה שחשוב זה איך אנחנו נשחק. אני בטוח שבני יהודה לא תכבוש הרבה נגדנו כי אנחנו חזקים יותר מנטלית".

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

הרכב משוער פאסוס פריירה: קאסיו, אוזייה, קלי ברוויל, ג'ורג'יניו, ריקרדו, פדריניה, לאונל אולימפיו, ליביו פרייטו, פיליפה אנוסיסאו, ליאנדריניו, רומאו טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully