וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר מהשיא

שיאי העולם ממשיכים להישבר בבריכה ברומא בחסות בגד הים שנוי במחלוקת. זהב לריקארד, סיוסטרום, צ'אביץ' וקוקורס

צפו בתקציר יום התחרויות בבריכה, באדיבות הערוץ הראשון

www.iba.org.il

עריכה: רן צימט

הערב השני של אליפות העולם בשחייה הנערכת ברומא, סיפק היום (שני) חמישה שיאי עולם, שוב בחסות בגד הים החדש והשנוי במחלוקת. בנוסף, ארבעה שחיינים זכו הערב במדליות זהב והיו גם כמה הפתעות.

*** ברנטון ריקארד היה לשחיין הראשון שזוכה במדליית זהב היום בבריכה וגם לשיאן הראשון של הערב, אחרי שעצר את השעון על 58.58 שניות במשחה ל-100 מטר חזה. האוסטרלי שבר את שיאו של קוסוקה קיטג'ימה ב-33 מאיות והקדים את הוגו דוסוק הצרפתי שקבע 58.64 שניות. שלישי הגיע קמרון ואן דר בורג ההולנדי (58.95 שניות).

*** מאוחר יותר זינקה למים גם שרה סיוסטרום בת ה-16, ששברה אתמול שיא עולם במקצה חצי הגמר ל-100 מטר פרפר נשים והיום עשתה זאת שוב, כשהתוספת היא מדליית זהב. 56.06 שניות היה הזמן שלה, שיפור של 38 מאיות לשיא מאתמול. ג'סיקה שיפר האוסטרלית זכתה במדליית הכסף עם זמן של 56.23 שניות וליויאנג ג'יאו הסינית עצרה את השעון על 56.86, זמן שהספיק לה למקום השלישי.

*** מדליית הזהב השלישית של היום הלכה למילוראד צ'אביץ' הסרבי, שאמנם לא קבע שיא עולם, אבל עצר את השעון על 22.67 שניות (שיא תחרות) במשחה הגמר ב-50 מטר פרפר והקדים ב-6 מאיות את מת'יו טארגט האוסטרלי, שהסתפק במדליית כסף. שיאן העולם, רפאל מוניוז הספרדי, הסתפק במדליית ארד (22.88 שניות).

*** אריאנה קוקורס האמריקאית, ששברה את שיא העולם ב-200 מטר מעורב אישי מוקדם יותר באליפות, עצרה את השעון על 2:06.15 דקות ושיפרה את השיא הקודם ב-88 מאיות. סטפני רייס סיימה שנייה (2:07.03 שניות) וקטינקה הוסזו ההונגריה הגיעה שלישית (2:07.46).

*** באגף ההפתעות ניתן היה למצוא את שיאן העולם והאלוף האולימפי ב-100 מטר גב, ארון פירסול, שסיים תשיעי בתום שני מקצי חצי הגמר ולא עלה לגמר. האמריקאי קבע זמן של 53.22 שניות והיה מרוחק 10 מאיות מליאם טראנוק הבריטי, שקבע את הזמן השמיני בטיבו בחצי הגמר.

*** שיא עולם נוסף נשבר הערב על ידי רבקה סוני האמריקאית במשחה חצי הגמר ב-100 מטר חזה, כשעצרה את השעון על 1:04.84 דקות, שיפור של 25 מאיות לשיא הקודם של ליזל ג'ונס האוסטרלית. מחר תנסה סוני להשלים את העבודה ולזכות במדליית הזהב.

*** חצי הגמר ל-100 מטר גב נשים סיפק גם הוא שיא עולמי, שנקבע על ידי אנסטסיה זואבה הרוסייה, ששחתה את המרחק בזמן של 58.48 שניות, שיפור של 29 מאיות לשיאה של קריסטי קובנטרי. אגב קובנטרי, היא עלתה גם כן לגמר במקצה השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully