וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן יאמן את בקעת אונו

27.7.2009 / 16:26

אחרי עונה אחת כעוזרו של אורן אהרוני, יתפוס שחקן העבר את עמדת המאמן בקבוצה המאוחדת שקמה במקום גבעת שמואל

דרור כהן, עוזר המאמן של מ.כ גבעת שמואל בעונה שעברה, מונה למאמנה של מ.כ בקעת אונו, הקבוצה המאוחדת שקמה במקומה של גבעת שמואל. כזכור, לפני שלושה שבועות סיכמו ראשי הערים של גבעת שמואל, קרית אונו וגני תקווה על שיתוף פעולה, שאמור להעמיד תקציב של כמיליון שקל. התקציב ינוהל על ידי חברת ניהול בה בין היתר יהיה שותף דורון הרציקוביץ', אחיו של בעלי מכבי תל אביב בכדורגל לשעבר, לוני הרציקוביץ'.

הקבוצה המאוחדת תשחק בגני תקווה באולם לידר, אחרי שבשנים האחרונות גבעת שמואל שיחקה באור יהודה. כמו כן, לקבוצה המאוחדת תוקם קבוצת נשים. כמו כן, במסגרת האיחוד יפעלו קבוצות נוער ונערים שעשויות לשחק בליגה.

כהן (35) גדל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, אך פרץ במכבי רמת גן, בה נבחר אף לתגלית העונה וזומן דרכה לנבחרת ישראל, ושיחק באליפות אירופה. בין שלל הקבוצות בהן שיחק ניתן למצוא את מכבי ירושלים, מכבי רעננה, הפועל אילת, בני הרצליה וכאמור גבעת שמואל בה העביר שבע עונות, מהן שש רצופות. לאחר שהעלה את הקבוצה לליגת העל בתור שחקן בסוף עונת 2007/8, פרש ממשחק פעיל והפך לעוזרו של אורן אהרוני. עונתו הראשונה על הקווים הסתיימה עם ירידה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully