וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "יש לנו סיכוי טוב לגבור על יונייטד"

חלוץ צ'לסי מאיים כי עזיבותיהם של רונאלדו וטבז יחלישו את השדים האדומים, מה שיעזור לכחולים אולי לזכות בתואר

המלחמות הפסיכולוגית בכדורגל האנגלי ממשיכות ביתר שאת, כאשר עתה יוצא חלוצה של צ'לסי ניקולה אנלקה ומצהיר במילים אחרות כי מנצ'סטר יונייטד יכולה להתחיל להיפרד מכל התארים שהיא זכתה בהן בשנים האחרונות לאחר עזיבתם של כריסטיאנו רונאלדו וקרליטוס טבז.

"יונייטד לא תהיה חזקה כמו בעונה שעברה", אמר אנלקה, "בגלל שרונאלדו עזב, כמו גם קרלוס טבז. הם איבדו שני שחקנים גדולים, כך שזה נותן לנו ולשאר הקבוצות סיכוי טוב יותר להיות חזקים מהם בעונה הבאה ולגבור עליהם".

צ'לסי מרשימה במשחקי ההכנה, כאשר בין היתר זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר האתגר האמריקאי, לאחר ניצחון 0:2 על קלוב אמריקה.

"אולי בעונה הזו בגלל שיש לנו סגל חזק וכולם מאוחדים, יש לנו צ'אנס גדול יותר לעשות זאת", הוסיף החלוץ הצרפתי בן ה-30, שסיים את העונה שעברה כמלך השערים של הפרמייליג עם 19 כיבושים, זאת למרות שכילה חלק מזמנו לשווא באגף ימין.

אלא שכעת מתכנן המנג'ר החדש של הכחולים קרלו אנצ'לוטי להציב את אנלקה ודידייה דרוגבה ביחד בחוד, ואנלקה אמר: "אני חושב שדרוגבה ואני יכולים להוות את הצמד הכי טוב באנגליה כי אנחנו זוג חזק ביחד.

"אני רוצה כל הזמן שהוא יבקיע, הוא רוצה כל הזמן שאני אכבוש", סיפר הסקורר על הפרגון הבלתי נדלה בין הצמד-חמד. "יש בינינו הבנה טובה ואנחנו אוהדים לשחק ביחד. כשחתמתי בצ'לסי מה שעמד לנגד עיניי זה לשחק איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully