וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסה יצא מכלל סכנה

רופאיו של הנהג הברזילאי הוציאו מסר מרגיע, אולם עתידו בפורמולה 1 עדיין לוט בערפל. בפרארי לא יחכו למאסה הרבה

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

לאחר מספר ימים מורטי עצבים בהם הטלטל פליפה מאסה בין חיים למוות, יצא הנהג הברזילאי מכלל סכנה, כך הודיעו היום (שני) רופאיו. עם זאת, עתידו של נהג הפורמולה 1 עדיין לוט בערפל, ולא ברור אם יוכל לחזור לנהוג.

כזכור, הובהל מאסה למחלקת טיפול נמרץ בבית חולים בבודפשט לאחר שסבל מסדקים בגולגולת, שם הוא מאושפז במצב קשה.

רוברט ורס, האחראי על הטיפול במאסה שאף ניתח אותו כשזה הגיע לבית החולים בבודפשט, אמר כי "מצבו של מאסה יציב, אבל הוא עדיין מקובע למיטה כדי לשמור על מוחו". הרופא הוסיף גם כי מאסה סובל מנזק בעינו השמאלית, אבל קשה עדיין להעריך את חומרת הפציעה שנגרמה.

לוקה די מונטזמלו, נשיא קבוצת פרארי, הקבוצה בה נוהג מאסה, אמר כי "מאסה נמצא בראש סדר העדיפויות של היצרנית, אבל שהקבוצה האיטלקית לא תחכה הרבה זמן כדי למצוא מחליף לנהג".

דובר בית החולים, אשטבן בושאקי, סיפר לטלוויזיה ההונגרית כי מאסה מתעורר לעתים קרובות מהתרדמת בה הוא נמצא, והוסיף: "הוא מתחיל לתקשר באופן פעיל כשמדברים אליו. אנחנו אופטימיים, והתקווה שלנו היא שתהליך ההחלמה האיטי שלו מתחיל כעת".

לדבריו בושקאי, מאסה הצליח להזיז את ידיו ורגליו, מה שמצביע על תפקוד תקין של מוחו, אבל הרופאים לא שוללים סופית אפשרות של פגיעה מוחית עד הבדיקה הנוספת שיערכו בהמשך היום.

עדכון ראשון 9:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully