וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לריאל מול אית'יחאד הסעודית בגביע השלום

ריאל איכזבה בבכורה הביתית עם 1:1 מול אית'יחאד הסעודית בגביע השלום. אינטר גברה 0:2 על מילאן מצמד של מיליטו

ריאל מדריד ערכה אמש (שני) את משחק ההכנה הביתי הראשון שלה לקראת העונה החדשה והכל כך מצופה שלה, והייתה רחוקה מלהרשים את 25 אלף הצופים שהטריחו את עצמם לסנטיאגו ברנבאו, וחזו בריאל מסיימת בתיקו 1:1 מול אל אית'יחאד הסעודית בפתיחת טורניר גביע השלום.

האוהדים ביציעים המתקדו בעידודו של כריסטיאנו רונאלדו, שזכה לתשואות בכל נגיעה בכדור, אבל עדיין נראה חלוד ב-75 הדקות שלו על הדשא, לפני שהוחלף על ידי אריאן רובן. הבלאנקוס התקשו לפתח משחק שוטף מול ההסתגרות של האורחים מסעודיה, עד שבדקה ה-55 פרץ ראול את הסכר בשער אופייני ממסירה של קארים בנזמה, אבל עשר דקות לאחר מכן איזן אבוחרואן לאית'יחאד כשהקדים את השוער המחליף יז'י דודק ונגח פנימה את השוויון.

מחר ינסו שחקניו של מנואל פלגריני, שהודיע שימתין שבועיים לפני שישלב במשחקי ההכנה את קאקה, ראול אלביול איקר קסיאס וסרחיו ראמוס, לתקן את הרושם במשחקם הבא בטורניר, בו משחקות גם יובנטוס, ליון ואסטון וילה, מול קיטו האקוודורית.

הדרבי האמריקאי של מילאנו נצבע בכחול-שחור

אינטר ומילאן איכזבו עד כה במסע המשחקים שלהן בארצות הברית, והתנחמו כל אחת רק בהפסדים של היריבה, אבל הלילה הן נפגשו באצטדיון ג'ילט שבפוקסברו, ביתם של הניו אינגלנד פטריוטס, ובסיום חגגו הנראזורי ניצחון 0:2 שהותיר את הרוסונרי ללא ניצחון במשחקי ההכנה.

הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שבעצמה טרם ניצחה הקיץ עד הלילה, נהנתה משער יתרון מוקדם של דייגו מיליטו, הרכש הארגנטינאי המצוין מגנואה, שכבש כבר בדקה הרביעית. רונאלדיניו ופאטו הגיעו למספר מצבים קורצים והתקרבו לשוויון שהיה עשוי להוריד מעט לחץ ממאמנם הטרי לאונרדו, אבל המילה האחרונה הייתה שוב של מיליטו, שכבש את השני שלו בדקה ה-75 וקבע את תוצאת המשחק.

ורק צ'לסי ממשיכה לחייך

בזמן שהאיטלקיות מגמגמות, המשיכה צ'לסי במסע המוצלח שלה ברחבי ארצות הברית עם ניצחון 0:2 על קלוב אמריקה בטקסס, שהבטיח לה את המקום הראשון בטורניר האתגר האמריקאי. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי התגברו על היריבה המקסיקנית העיקשת, שכבר ניצחה בשבוע שעבר את אינטר ואת מילאן.

השער הראשון של צ'לסי הגיע רק בדקה ה-75, כשפלורן מאלודה בישל לפרנקו די סנטו שכבש בקלות. כעבור שלוש דקות החליפו השניים תפקידים, והחלוץ הארגנטינאי הצעיר סידר לקשר הצרפתי שער משלו, שקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully