וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מאכזבת לשפירא בר אור וברנע ברומא

שני כוכבי המשלחת הישראלית לאליפות העולם בשחייה לא העפילו לחצי הגמר ב-200 חופשי וב-100 גב

אחרי שישה שיאים עולמיים ביומה הראשון של אליפות העולם בשחיה, התמקדנו הבוקר (שני) בזווית הישראלית של התחרות ברומא, כשושניים מהשחיינים היותר חזקים במשלחת בכחול-לבן, נמרוד שפירא בר אור וגיא ברנע, רשמו התחלה מאכזבת למדי במשחים החזקים שלהם.

ראשון עשה זאת שפירא בר אור, שזינק למוקדמות משחה ה-200 חופשי, בו הגיע למקום ה-15 במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, וקבע תוצאה חלשה של 1:48.63 דקות, שהספיקה לו רק למקום השמיני במקצה שלו, הרחק משיאו הישראלי העומד על 1:47:78 דקות, הרחק מהמקום הריאלי שמספיק לחצי הגמר, והרחק מהמנצח באותו מקצה, בחור בשם מייקל פלפס, שקבע 1:45.60 דקות.

נציג ישראלי נוסף ששחה למרחק הזה הוא גל נבו, שהתחמם לקראת המשחים החזקים שלו ל-200 ו-400 מעורב, כשניצח במקצה שלו עם תוצאה של 1:50.52 דקות, שלא אמורה להספיק לו להשתחל לחצי הגמר.

גם גיא ברנע זינק למקצה החזק ביותר במשחה ה-100 גב, וקיווה להשתחל לחצי הגמר ואולי אף לגמר, אבל לא עמד במשימה עם תוצאה של 54:51 שניות בלבד, זמן איטי בכמעט חצי דקה משיאו הישראלי, שלא הספיק לו לתפוס מקום בשלב הבא.

עוד קודם לכן התחרה איתי צ'מה במוקדמות ה-100 גב במקצה מעט הזוי בו השתתף פרט אליו שחיין אחד בלבד מעיראק, אותו ניצח הישראלי, המתמחה במרחק הכפול, עם תוצאה של 56:15 שניות.

מי שפתחה את הבוקר של המשלחת הישראלית ברומא היא אנה וולצ'קוב. ששחתה במקצה השישי במוקדמות ה-100 גב לנשים, בו הגיעה ראשונה עם תוצאה של 1:02.91 דקות, אבל גילתה מיד לאחר מכן כי נפסלה עקב זינוק מוקדם וסיימה את הופעתה באליפות.

לאחר מכן הגיע תורה של יוליה בנך הצעירה להתחרות במוקדמות ה-100 חזה, אך היא קבעה תוצאה חלשה של 1:09.18 דקות, שלא תספיק לה כדי להעפיל לחצי הגמר. אנסטסיה קורוטקוב שחתה באותו מרחק וסיימה במקום ה-39 הכללי עם תוצאה של 1:10.46 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully