וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק: "הגעתי לבית חם"

26.7.2009 / 19:11

הקשר חתם לשלוש עונות בבני יהודה ואמר: "יש כאן פוטנציאל גדול". גם ליניץ' הצטרף לאימונים: "שמעתי רק דברים טובים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שחקני בני יהודה, נחתו לפנות בוקר בישראל, ערכו הערב (ראשון) את האימון הטקטי לקראת המשחק הראשון במפגש הכפול מול פאסוס דה פריירה הפורטוגלית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, שייערך ביום שלישי הקרוב (בלומפילד, 19:00). באימון נטלו חלק קשר הרכש הקרואטי סיניסה ליניץ', שהגיע מהיידוק ספליט וחתם לשנתיים וכן עמרי אפק, שחתם היום באופן רשמי על חוזהו לשלוש עונות בקבוצה, אחרי שבמשרדי המועדון התקבל שחרורו ממכבי חיפה.

על פי התרגול הטקטי נראה שלוזון יחזור להרכב שפתח בשלושת המשחקים הראשונים, כשהבלם דין מורי, שסיים לרצות עונש הרחקה, וכן עוז ראלי ולירוי צעירי, שלא שיחקו בגומלין בלטביה, ישובו להרכב על חשבונם של אביב חדד, איציק עזוז ומשה ביטון.

אפק מצפה

"זו תמיד הרגשה טובה ותמיד מרגש לצאת לדרך חדשה", אמר אפק לוואלה! ספורט לפני אימון הערב. "יש הרבה ציפייה להמשך ובכוונה נסעתי עם הקבוצה ללטביה, למרות שהיו עוד מספר דברים קטנים לסגור. היה חשוב לי לנסוע ולהכיר את החבר'ה, כדי להרגיש אחד מהם. הנסיעה הזו באמת עשתה טוב ואני מחכה למשחק הראשון. יש כאן שחקנים צעירים וטובים עם פוטנציאל ורעב, ואם הקבוצה תמשיך את מה שעשתה בעונה שעברה תהיה לנו עונה טובה".

כשנשאל האם יצליח להשתלב בהרכב קבוצה שרצה בצורה טובה כבר שנה, השיב אפק: "אני אשמח אם זה מה שיקרה. קבוצה טובה זו קבוצה בריאה, שיש בה תחרות על ההרכב. וכמו שכולם יודעים, אצל גיא לוזון ישחק רק מי שיגיע לו. מי שטוב ישחק, בלי קשר לגילו. אין ספק שאחד השיקולים שלי לבוא לפה הייתה העובדה שיש הרבה שחקנים צעירים ותחרות על ההרכב שיכולה להביא את הקבוצה רחוק. ההתחלה היא טובה ואני מקווה שגם ההמשך יהיה כזה".

"הרגשתי מהרגע הראשון כמו אחד מהחבר'ה, כולם כאן אנשים חמים ואוהבים, וגם לפני שהגעתי שמעתי דברים טובים על המועדון", החמיא אפק לקבוצתו החדשה. "זה מקום שהוא בית וכולם שווים, גם בזמנים פחות טובים, והרגשתי כך מהשנייה הראשונה. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם על המגרש".

אחת הסיבות להבאתו של אפק היא העובדה שזכה במספר תארים, ולצוות המקצועי יש תקווה שיקרין מניסיונו על שאר השחקנים. "עברתי לא מעט בכל עשר השנים האחרונות. אני חושב שזה אחד הפלוסים שאני מביא איתי ואחד התחומים שירצו שבהם אתרום", אמר אפק. "לכל אחד יהיה את החלק שלו בקבוצה, אני כמובן אשמח לתרום את חלקי.

אפק, שלא זכה לדקות משחק רבות במדי האלופה בעונה שעברה, נשאל לגבי שאיפותיו וענה: "אני שואף לשחק כמה שיותר, ליהנות ולהיות חלק מקבוצה שהקהל נהנה לראות. כמובן גם נרצה להצליח בליגה ובאירופה, אם כי קשה להכריז על כך עוד לפני שהעונה החלה".

ליניץ' מתרגש

סיניסה ליניץ', שהגיע לארץ לפני שלושה ימים, נטל כאמור חלק באימון ואמר לוואלה! ספורט: "זו התחלה חדשה בשבילי. קבוצה חדשה במדינה חדשה, ואני בהחלט נרגש. הקרואטים שדיברתי איתם המליצו לי להגיע ואמרו שישראל היא מדינה נפלאה".

"נתקלתי באנשים נפלאים וחמים מאוד שרק רוצים לעזור", המשיך הזר החדש. "הערב זו הפעם הראשונה בה אני פוגש את כולם ואני מאוד נרגש. שמעתי דברים טובים על הכדורגל הישראלי, בעיקר ממטה בטורינה וג'ובאני רוסו. הם סיפרו לי הרבה על ישראל ועל הקבוצה, ואני בהחלט מצפה לקראת העתיד".

כשנשאל מה הוא יכול להוסיף לקבוצה של גיא לוזון, השיב ליניץ': "בסך הכל אני בן 26, יש לי ניסיון בכדורגל האירופי ושיחקתי במפעלים של אופ"א. אני מקווה להשתלב בצורה כמה שיותר טובה ולתרום כמה שיותר לשחקנים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully