וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לספקולציות: ג'ון טרי נשאר כחול

קפטן צ'לסי שם קץ לשמועות לגבי מעבר שלו למנצ'סטר סיטי, והכריז כי "עזיבה של המועדון לא הייתה אפשרית מבחינתו"

בלם וקפטן צ'לסי ג'ון טרי שם היום (ראשון) קץ לשמועות לפיהן הוא יעזוב את הכחולים לטובת מנצ'סטר סיטי. בקיץ הנוכחי רחשו להן שמועות וסיפורים רבים על מעבר אפשרי של הבלם האנגלי הבינלאומי מהקבוצה הלונדונית לזו שבמנצ'סטר שקונה הכול, ושהייתה מוכנה לשלם 30 מיליון לירות שטרלינג עבורו, ושכר כמעט דמיוני של 200 אלף לירות שטרלינג לשבוע.

אלא שטרי, שמשחק בצ'לסי החל מעונת 98' (למעט שנת 2000 בה הושאל לנוטינגהאם פורסט), שבר שתיקה והצהיר היום כי "מעבר לסיטי לא היה אפשרי". טרי נשאר די אדיש לכל אותן שמועות ולא הרבה לדבר, בעוד מנג'ר הסיטי מארק יוז התראיין ואמר לא פעם כי הוא אכן מעוניין להנחית בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום את הבלם.

"לאחרונה היו הרבה ספקולציות לגבי העתיד שלי", אמר טרי, "ואני רוצה להבהיר זאת אחת ולתמיד: אני מחויב לצ'לסי לגמרי. בצ'לסי אף הבהירו לי בעקביות שלא הייתה מאז ומעולם כוונה במועדון לקבל ולהסכים לכל הצעה שתבוא לגבי".

המנג'ר האיטלקי החדש של המיליונרים, קרלו אנצ'לוטי, התראיין לאחרונה ואמר כי הוא מצפה שטרי "יהיה אחד מסמלי המועדון", וששום סכום לא שווה עזיבה שלו את סטמפורד ברידג'. כעת, משהכריז טרי על הישארותו בקבוצה, הגיע תורו של הקפטן להפוך לסמל הבלתי מעורער שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully