וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "תפקידנו להחזיר את מכבי ת"א למקומה"

26.7.2009 / 20:40

השוער החדש-ישן של הצהובים כבר התאקלם לאחר השיבה ממחנה האימון. ספונסרית חדשה לקבוצה - חברת "פייג'יאה"

מכבי תל אביב נחתה הערב (ראשון) ושבה לישראל לאחר שסיימה מחנה אימון בן עשרה ימים במירלו שבהולנד. הצהובים התקבלו על ידי כ-50 אוהדים שבאו לקבל את פניהם. בשלב זה לא הגיע לארץ אף אחד מהשחקנים הזרים שנבחנו במחנה, אולם בקבוצה מעוניינים לצרף את הקשר האחורי הסלובני אנדריי קומאץ', שהרשים את הצוות המקצועי וייתכן וכבר השבוע יחל משא ומתן כספי להבאתו לישראל.

שוער הרכש ששב לקבוצה לאחר גלות במכבי נתניה, לירן שטראובר, יצא בהצהרה לאחר הנחיתה. "מכבי תל אביב היא קבוצה גדולה ותפקידנו הוא להחזירה למקום הראוי שלה", אמר השוער התל אביבי, שגם שמח על שיתוף הפעולה המחודש עם מאמן השוערים שורה אובארוב. "היה כיף לי לחזור להתאמן איתו", לגבי המחנה אמר: "בגלל שהגעתי מאוחר יחסית, היו פערים ביני לבין שאר השחקנים והצוות המקצועי עבד כדי שלא ירגישו את זה. המחנה היה טוב וחיובי".

הקשר יוסי שבחון, שמקווה לקחת השנה יותר את מושכות הקבוצה, סיכם את המחנה: "בסך הכול היה מחנה טוב. מבחינה חברתית, הוא היה שונה מאשתקד. חזרנו עם הרגשה טובה מאוד".

הבלם הבולגרי איגור טומאסיץ', לו הוענק במשחקי האימון סרט הקפטן, אמר: "ניצחנו פעמיים, אבל אז הגיע הפסד שנבע מעייפות. אנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם. יש לנו הרבה על הכתפיים, אבל אני בטוח שנצליח".

חברת "פייג'יאה" היא הספונסרית של מכבי ת"א

זרים חדשים עדיין לא צירפה מכבי תל אביב והבעלים אלכס שניידר לא ממש מזרים כספים, אבל לפחות ספונסרית חדשה יש ויש. חברת "פייג'יאה" הקנדית היא חברה בינלאומית שמתמחה בפתרונות לסליקת תשלומים באינטרנט ועושה את טבילת האש הראשונה שלה בשוק הישראלי. באחד האקטים הראשונים החליטה לאמץ את מכבי תל אביב.

עבור הצהובים מדובר בחוזה טוב יותר מהחוזה שהיה עם חברת UMI בעונה שעברה. יושב ראש המועדון, אביב בושינסקי, מיודד באופן אישי עם הבעלים הקנדי של החברה וכך נוצר הקשר ונסללה הדרך לחתימת ההסכם. מתקציב הקבוצה שהוגש לבקרה התקציבית, עולה כי מכבי תגייס העונה כ-7 מיליון שקלים מספונסרים, ומדובר בכמעט הכפלת הסכום לעומת מה שנתקבל בעונה שעברה.

הנהלת מכבי הודיעה באופן רשמי כי מחר (שני) תתקיים מסיבת עיתונאים במלון קרלטון ובה תוצג החברה החדשה ויוצגו ספנסרים נוספים של הקבוצה לעונה הקרובה.

בקבוצה ממשיכים גם בחיפושים אחר בלם וחלוץ לחיזוק הקבוצה. במכבי תל אביב העבירו הילוך ביממה האחרונה בנסיונות לצרף את הבלם אבי סטרול, שלא מצליח למצוא את מקומו בלוקרן הבלגית. לוואלה! ספורט נודע כי כבר התקיימו שיחות לא רשמיות ומגעים ראשוניים בין גורמים משני הצדדים, ואחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא שמכבי תישא בחלק ניכר משכרו של סטרול שמוערך בכ- 300 אלף דולר לעונה, כאשר לוקרן תשלים את היתרה.

עדכון ראשון 17:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully