וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מחצית בינונית לאסולין בברצלונה

הישראלי לא בלט ב-45 הדקות שלו מול אל-אהלי, כאשר אלופת אירופה הביסה 1:4. מנצ'סטר יונייטד מחצה את האנגז'ו הסינית 2:8

אחרי ששיחק מחצית ב-1:1 של ברצלונה עם טוטנהאם ביום שישי, פתח היום (ראשון) גיא אסולין בהרכב ברצלונה פעם נוספת, הפעם במשחק השני של טורניר וומבלי מול אל-אהלי המצרית. הקשר הישראלי הצעיר שיחק בצד שמאל של ההתקפה, כאשר גם הפעם נהנה אסולין מ-45 הדקות הראשונות של המשחק, ולאחריהן הוחלף. כמו במשחק נגד טוטנהאם, גם הפעם הציג הישראלי משחק מעט בינוני, ולא ממש היה מעורב בהתקפות של אלופת אירופה, שבסופו של דבר לא התקשתה לנצח 1:4.

השער הראשון של ברצלונה הגיע בדקה ה-15, כשבוז'אן הנפלא קיבל כדור באגף ימין, ולאחר שהיטל פעמיים במגן שלח כדור שטוח אל הפינה השמאלית כדי לקבוע 0:1. המצרים, מצידם, הציגו מספר מהלכי כדורגל יפים, ואף מצאו את השוויון בדקה ה-30, כשיציאה רעה של ג'ורקרה אפשרה להאני אל איגיזי לאזן את התוצאה ל-1:1. אלא שבארסה לא נבהלה מהשוויון המפתיע, יצאה קדימה, ובדקה ה-40 קיבלנו את השער היפה של המשחק, כאשר מנואל רואידה התקדם אל מעבר לקו מחצית המגרש, ושחרר בעיטה אדירה מ-30 מטרים שננעצה רק ברשת, כדי להוריד את אלופת אירופה לחדרי ההלבשה עם יתרון 1:2.

במחצית, כאמור, הוחלף אסולין, כשגם לאו מסי וגם יאיה טורה עלו לכר הדשא. בדקה ה-56 מבצע של מסי, פטר וג'פרן הסתיים ברגליים של האחרון, כשהשער האחרון במשחק הגיע 11 דקות מאוחר יותר, כאשר מסירה גדולה של גודיונסן מצאה את פדרו הצעיר, שקבע את תוצאת המשחק - 1:4 לקטאלונים.

ליברפול התעללה בנבחרת סינגפור

לאחר ההפסד 1:0 לראפיד וינה וה-1:1 עם נבחרת תאילנד לפני מספר ימים, השיגה סוף סוף ליברפול ניצחון ראשון במשחק הכנה לעונת 2009/2010, כשגברה היום (ראשון) 0:5 על נבחרת סינגפור בהמשך המסע שלה ברחבי אסיה. האדומים של רפא בניטז סוף סוף הרשימו, ועל אף שמדובר במשחק אימון מול נבחרת חלשה, היה ניתן לראות ניצנים של כדורגל משובח בשורות האדומים.

ליברפול חיכתה 45 דקות כדי לעלות על לוח התוצאות, כאשר אנדריי וורונין היה ראשון לכדור רוחב כדי לקבוע 0:1. את המחצית השניה פתחו האנגלים מצוין, כשאלברט ריירה ניצל מסירה מוצלחת של מסצ'ראנו כדי להכפיל את התוצאה. בדקה ה-65 נכנס לכר הדשא פרננדו טורס לעיני עשרות אלפי האוהדים הנלהבים.

בדקה ה-73, מחליף אחר, כריסטיאן נמת', קבע 0:3 אחרי בישול של דירק קאוט. בדקה ה-80 הגיע הרגע הגדול של טורס וגם הרביעי של ליברפול, כשהספרדי סיים בקלילות מבצע קבוצתי נהדר מול שער ריק, ושלוש דקות מאוחר יותר מבצע נאה נוסף הסתיים בראש של נמת' הצעיר, שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק - 0:5 משכנע ומוחץ לאדומים.

אואן וגיגס ממשיכים לככב

גם מנצ'סטר יונייטד המשיכה את מסע המשחקים שלה במזרח, כאשר היום (ראשון) פגשו השדים האדומים את קבוצת האנגז'ו גרינטאון המקומית, ולא ממש ריחמו. ובזמן שקבוצות אחרות בוחנות שחקנים צעירים, שני הכוכבים הגדולים של המשחק היו דווקא שניים מהשחקנים הוותיקים של אלכס פרגוסון: ראיין גיגס, ומייקל אואן.

חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר התכבד בהבקעת השער הראשון בדקה ה-23, ומשם והלאה נפתח הסכר. יונייטד לחצה על הדוושה, ושערים של ברבאטוב וטוסיץ' קבעו 0:3 שלוש דקות מאוחר יותר. בדקה ה-39 השלים אואן צמד, כאשר לחלוץ כעת ארבעה שערים בארבעת המשחקים הראשונים שלו במדים האדומים.

החגיגה נמשכה במחצית השניה, כשנאני המצוין עלה גם הוא על לוח המבקיעים, ואז גם החלה ההצגה של ראיין גיגס. הקיצוני המופלא והבלתי נגמר ניצל את חצי השעה האחרונה של המשחק כדי לעלות מהספסל, ולהבקיע את השער השישי, השביעי ואף השמיני של היונייטד. האנגז'ו הסמכנה רק הצליחה לצמק פעמיים, אך תוצאת המשחק בכל זאת הראתה 2:8 מוחץ לזכות סגנית אלופת אירופה, שנראית לא רע בכלל.

משחקים נוספים:

ריבר פלייט - אברטון 0:1
לריבר: אריאל אורטגה (27)

פיינורד - סמפדוריה 0:3
לפיינורד (לירוי פר 19, לואיג'י ברואינס 40, ג'ונתן גוזמן 88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully