וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי? "מועדון קטן עם מנטליות של מועדון קטן"

כך הגדיר אלכס פרגוסון את היריבה העירונית, וזה לא הכל: "אדבאיור היה נואש לשחק עבורנו. הוא עבר בגלל הכסף"

על אף שהושלם עוד בשבוע שעבר, המעבר של עמנואל אדבאיור מארסנל למנצ'סטר סיטי ממשיך לייצר כותרות ברחבי בריטניה. הבוקר (ראשון) נדרש לסוגיה דווקא מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, והעמיד את המעבר המתוקשר באור מעט אחר. "הוא היה נואש לשחק עבורנו או עבור צ'לסי. ברגע האחרון, לפי מה שאני יודע, הוא או הסוכן שלו התקשרו אלינו ואמרו שהוא הגיע לסיכום עם מנצ'סטר סיטי. אחר כך הם עשו את אותו הדבר עם צ'לסי", אמר המאמן הסקוטי.

"שואלים מדוע הוא עבר לסיטי, ויכולה להיות רק סיבה אחת. כשמישהו מציע לך סכומי כסף כאלה, זו אטרקציה גדולה". כזכור, סיטי שילמה לארסנל 25 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הטוגולזי המצוין, ועבור פרגוסון, מדובר בסך הכל בהוכחה נוספת כי הכסף שולט בשוק הכדורגל האנגלי - עכשיו יותר מתמיד.

בתוך כך, הקבוצה המשנית של מנצ'סטר תלתה שלטים עם התמונה של קרלוס טבס והכיתוב "קרלוס, ברוכים הבאים למנצ'סטר", ופרגוסון לא ראה אותם בעין יפה. "זו סיטי בשבילכם - מועדון קטן עם מנטליות של מועדון קטן. הם מדברים רק על מנצ'סטר יונייטד, הם לא יכולים לברוח מזה. הם חושבים שלקחת לנו את טבז היה ניצחון, זה עלוב. יהירות באה בכל מיני דרכים שונות, זה טפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully