וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודן בדרך לדאלאס

הפורוורד הודיע בטוויטר שלו "דאלאס, הנה אני בא", בעוד קיובן הגיב: "ברוך הבא, דרו". למאר אודום שוב מתקרב למיאמי

סן אנטוניו איבדה הבוקר (ראשון) באופן סופי את דרו גודן, שלפי הדיווחים צפוי לחתום בסופו של דבר דווקא בדאלאס. גודן כבר הודיע בטוויטר שלו "דאלאס, הנה אני בא", בעוד הבעלים של המאבריקס הגיב בטוויטר משלו "ברוך הבא דרו".

גודן, שיחתום על חוזה לעונה אחת שבה הוא צפוי להרוויח 4.5 מיליון דולר, החמיץ 31 משחקים בעונה שעברה, ואחרי ששיחק רק משחק אחד בשורות סקרמנטו בעקבות טרייד ששלח אותו מהבולס, בסופו של דבר הוא הגיע לסן אנטוניו, שבמדיה קלע 9.8 נקודות וקלט 4.4 ריבאונדים. בעונה הבאה הוא עשוי לפתוח בחמישייה של המאבס על חשבון אריק דאמפייר.

* בתוך כך, הספרס הודיעו רשמית כי הם מצרפים את הסנטר הוותיק תיאו ראטליף. ראטליף, בעל ותק של 14 שנה בליגה, שיחק כמחליף בפילדלפיה בעונה שעברה, ובגיל 36 הספרס יהוו את הקבוצה השביעית בקריירה שלו. ראטליף מעמיד ממוצעי קריירה של 7.5 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-2.53 חסימות למשחק. הוא הוליך את הליגה בחסימות בעונות 2001, 2003 ו-2004.

* סוגיית למאר אודום ממשיכה להיות אחת המעניינות של פגרת הקיץ. הפורוורד, שעזר ללייקרס לקחת אליפות, עדיין לא הגיע לסיכום עם אלופת הליגה לגבי חוזה חדש, וכרגע דומה כאילו הקבוצה שהכי מעוניינת בו היא מיאמי. על פי דיווחים של רשת "יאהו" הבוקר, הפורוורד האתלטי שוקל ברצינות את ההצעה שהגישה לו ההיט, והוא מאוד קרוב לשוב לקבוצתו לשעבר. כרגע, אם הלייקרס לא יציעו לשחקן הצעה משופרת, אודום יעדיף לשוב לפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully