וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סוף לצרות בכדורגל הפרואני

500 שחקנים הגישו מכתבי 'התפטרות' להתאחדות, ודורשים רפורמה. המשמעות: הנבחרת עלולה לא להופיע למשחק הבא

המשבר הגדול הפוקד את הכדורגל הפרואני לא עוצר לרגע מלכת, והוא החמיר הרבה יותר בימים האחרונים, כאשר כ-500 שחקנים במדינה שלחו מכתבי 'התפטרות' להתאחדות הכדורגל במדינה. משמעות ההתפטרות, שאם לא תבוא לסיומה, היא שנבחרת פרו עלולה שלא להופיע למשחק מוקדמות המונדיאל הבא שלה נגד אורוגואי ב-5 לספטמבר.

שחקני הכדורגל במדינה מסרבים כעת להיקרא ולהופיע לזימונים של הנבחרת הלאומית, עד אשר ההתאחדות תסכים לערוך רפורמה מקיפה ונרחבת בכדורגל הפרואני שהגיע בשנים האחרונות לתחתית הבור. "ההתפטרות שלנו הפכה לרשמית ביום שישי ואין יותר דד-ליינים", כך אמר יו"ר ארגון השחקנים במדינה, פרננדו רבייה. "נהיה מוכנים לסגת ממנה רק אם נגיע להסכמים עם ההתאחדות". לעומת זאת, רבייה נשמע אופטימי לגבי ההמשך: "יש רצון של שני הצדדים לבוא לעמק השווה".

בא כוחם של השחקנים חואן באלדובינו אמר: "הנסיגה של השחקנים מהנבחרת יכולה להתבטל עד תאריך ה-20 לאוגוסט, אז צריך מאמן הנבחרת לזמן את השחקנים שהוא רוצה לקראת המפגש הבא של פרו. מה שבטוח הוא שכרגע התפטרות השחקנים הפכה רשמית".

נבחרת פרו חווה את אחד הקמפיינים הגרועים ביותר בתולדותיה, כאשר לאחר 14 מחזורים היא מדורגת במקום האחרון בבית המוקדמות של דרום אמריקה. כמובן שלנבחרת אין כבר סיכוי להעפיל למונדיאל, אבל זה לא מה שנורא. מבחינה מקצועית, ניצחון אחד ושבע נקודות (יחס שערים של 29:7) זה הדבר הרע ביותר עבור הפרואנים, שהשחיתות, הכאוס והבלאגן הוא חלק בלתי נפרד מההוויה שלהם כרגע.

  • עוד באותו נושא:
  • נבחרת פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully