וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: מי שלא יגיע לאימונים, ייענש

25.7.2009 / 19:48

אימון הפתיחה של הנבחרת, שתוכנן ליום ראשון בבוקר, יתקיים כרגיל. עדיין לא הושג סיכום בין איגוד הכדורסל וארגון המאמנים

הסכסוך בין ארגון השחקנים והאיגוד לכדורסל ממשיך, והערב (שבת) הוציא האיגוד הודעה רשמית כי אימון הבכורה של נבחרת ישראל, הנקבע למחר (ראשון) בבוקר, יתקיים כרגיל. עוד נכתב בהודעה כי מי מהשחקנים שלא יתייצב יעבור עבירה משמעתית על פי תקנון איגוד הכדורסל, והוא צפוי להיענש. באיגוד הסבירו כי גם אם סכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות הינו חוקי, ההנחיה הקוראת לשחקנים לא להתייצב לפתיחת האימונים הינה עבירה על חוק "יישוב סכסוכי עבודה".

בתוך כך, נפגשו הערב ראשי ארגון המאמנים, בראשות היו"ר צביקה שרף, עם ראש חטיבת הספורט בהסתדרות החדשה, ניר אלון, בניסיון לסכם סופית את ההבנות שהושגו בין הצדדים לגבי תנאי השכר של מאמני הנבחרות השונות. אלא שבפגישה עצמה הוציא הארגון את ההודעה הבאה: "בהמשך לפגישות המרתוניות שהתקיימו בסופ"ש, לא נחתם הסכם בין ארגון המאמנים לאיגוד הכדורסל למרות ההתחייבות של יו"ר האיגוד שי שני. צוות המו"מ התכנס במוצ"ש בההסתדרות והחליט לתת ארכה של 72 שעות לסיום המו"מ ולהפיכת ההסכמים למסמך מחייב".

אלון, הוציא הערב גם הודעה לשחקנים בה נאמר: "ההחלטה הסופית לגבי מחר - לא מגיעים בכלל. לא לפגישה ולא לאימון". שחקני הנבחרת מתכוונים לעמוד מאחורי ארגון השחקנים, ולא להופיע. בתוך כך עודכן מאמן הנבחרת על צעדי השחקנים, והוא צפוי לבקש לא להעניש אותם על אי הופעה לאימון הפתיחה. ההערכות הן כי במהלך היום ישובו הצדדים להתדיין ביניהם בתקווה ליישב את המחלוקת

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השבת נערכה בביתו של צביקה שרף פגישה בין המאמן הלאומי ויו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, ובעקבות הפגישה הזאת ופגישה נוספת שנערכה בין השניים וניר אלון לפני שבועיים, החליטו בארגון לתת לאיגוד 72 שעות נוספות על מנת להפוך את התחייבויותיו של שני למסמך. משמעות הדבר היא כי צוות המאמנים יופיע מחר לאימון הפתיחה של הנבחרת.

הדרך לסיכום עם ארגון השחקנים על סיום סכסוך העבודה עוד ארוכה. בארגון השחקנים מחכים לפוליסות הביטוח המלאות, כפי שדרשו עם ההכרזה על סכסוך העבודה, ואם לא יגיעו הפוליסות עד הלילה, צפויה ההודעה שנשלחה לשחקני הנבחרת, שהורתה להם לא להופיע לאימוני הנבחרת עד להודעה חדשה, לעמוד בעינה. במידה והמשבר לא יגיע לסיום חיובי, עשויים שחקני הנבחרת להגיע מחר לאסיפה המתוכננת, לשמוע מפי המאמן צביקה שרף מי מונה על ידו לתפקיד הקפטן, ולחזור לאימונים רק עם אישור מטעם ארגון השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully