וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הולכת בעקבות העתודה

25.7.2009 / 16:32

שחקניו של דני פרנקו לא יכלו לנבחרת איטליה בדרך להפסד 66:57. ישחקו במשחקי הדירוג 13-16 וינסו לא לרדת לדרג ב'

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה היום (שבת) 66:57 לנבחרתה המקבילה של איטליה במסגרת אליפות אירופה לנוער, והידרדרה למשחקי הדירוג 13-16. שחקניו של דני פרנקו הגיעו למשחק בידיעה כי ניצחון ישלח אותם אל השלב השני, אך לא עמדו במשימה וכעת יאבקו על הישארותם בדרג א', במשחקים שיערכו בשיטת בית בימים שני, רביעי ושישי. ישראל קלעה היום בפחות מ-26 אחוז מהשדה וקטפה 18 ריבאונדים פחות מהאיטלקים, וביום כזה קשה מאוד לנצח.

ישראל פתחה טוב את המשחק, כשחמש נקודות של גיא דותן נתנו לה יתרון 7:11, שש דקות מהפתיחה. אנטוניו יאנוצי שלט מתחת לסלים והאיטלקים הפכו את התוצאה ליתרון 12:13 בסוף הרבע הראשון. ישראל לא קלעה עשר דקות סל שדה, עד שכארם משעור קלע שלוש נקודות, והשאיר את הנבחרת בתמונה. האיטלקים ברחו ליתרון שבע נקודות, אך נמרוד טישמן השאיר את ישראל בתמונה ובמחצית 22:25 לאיטליה.

ישראל פתחה את המחצית השנייה בסערה, ונקודות של גיא דותן ודניאל תמיר נתנו לה יתרון 27:29, שש דקות לסוף הרבע השלישי. האיטלקים נטלו את היתרון בשנית, אך ישראל הצליחה לשמור את המשחק צמוד ובסוף הרבע השלישי 41:43 לאיטליה. האיטלקים פתחו את הרבע האחרון עם שתי שלשות של ספניירו שנתן להם יתרון של שמונה נקודות, שבע דקות לסיום. ישראל ניסתה לחזור, אך קלעה באחוזים רעים, ואיטליה ידעה לשמור על היתרון עד הסיום בדרך לניצחון 57:66.

קלעו לישראל: נמרוד טישמן 16 ו-8 ריבאונדים, גיא דותן 15 (1 מ-9 מהשלוש), דניאל תמיר 10, כרמל בוכמן (7 ריבאונדים) וכארם משעור 4 כל אחד, דודו שמריז ובר טימור 3 כל אחד, תום חבקין 2. גל חלמיש שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully