וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיונות לשכנע את שניידר לאשר את עסקת סטרול

25.7.2009 / 16:12

חוסר ההחלטיות של הבעלים מקשה על אנשי מכבי ת"א לקדם את העברת הבלם, איתו התקיימו שיחות. אין החלטה לגבי הזרים

במכבי תל אביב העבירו הילוך ביממה האחרונה בנסיונות לצרף את הבלם אבי סטרול, שלא מצליח למצוא את מקומו בלוקרן הבלגית. לוואלה! ספורט נודע כי כבר התקיימו שיחות לא רשמיות ומגעים ראשוניים בין גורמים משני הצדדים ואחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא שמכבי תישא בחלק ניכר משכרו של סטרול שמוערך בכ- 300 אלף דולר לעונה, כאשר לוקרן תשלים את היתרה, בדומה לעסקת הבאתו של המגן חיים מגרלשווילי מויטסה ארנהיים בעונה שעברה.

בצוות המקצועי וגם בקרב ראשי הקבוצה מנסים להוציא את עסקת סטרול לפועל, אולם מה שמקשה על אנשי מכבי לקדם את העניין הוא חוסר ההחלטיות של הבעלים אלכס שניידר להקצות כספים ולאשר את העלויות הכרוכות בכך. במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מהעובדה שלא הצליחו להחתים בשבוע שעבר את הבלם אריק בנאדו שהעדיף לחתום בסופו של דבר בבית"ר ירושלים.

שלא לציטוט או ייחוס אומרים גורמים במועדון שאם שניידר היה החלטי יותר ומקצה את הסכומים הנכונים, אין ספק שבנאדו היה מגיע לקרית שלום. כעת מנסים אנשי המועדון לשכנע את שניידר לאשר את עיסקת סטרול, שעלויות הבאתו יקרות יותר מצד אחד, אולם מצד שני מזכירים לבוס כי הפעם מדובר בשחקן בן 29 שגדל במועדון ונמנה על סגל נבחרת ישראל באופן כמעט קבוע לאחרונה וכי הבאתו תחזק באופן משמעותי את חוליית ההגנה.

סיבה נוספת בגללה רוצים במכבי להאיץ את המגעים עם סטרול היא שלאנשי מכבי נודע כי גורמים המקורבים לשחקן עצמו, מנסים לשכנעו להגיע דווקא ליריבה העירונית הפועל תל אביב. בדיוק כמו בעסקת בנאדו, מנסים אותם גורמים לשכנע את הבלם שלא להגיע לקרית שלום, אלא דווקא לחצות את הכביש וללבוש את החולצה האדומה.

בתוך כך, מסיימת היום (שבת) הקבוצה את מחנה האימון שלה במירלו. בשלב זה הוחלט כי אף אחד מהזרים שנבחנו אמש במחנה, הקשר האחורי הסלובני אנדריי קומאץ' וצמד החלוצים, הסרבי דושאן ג'וקיץ' ובקארי דיאקיטה יליד מאלי, לא יגיע לישראל, אך ייתכן שבימים הקרובים יחולו שינויים בהחלטה. כזכור, אמש בוטל משחק האימון של הצהובים נגד דניזליספור הטורקית בגלל שההתאחדות ההולנדית הפתיעה את אנשי מכבי ולא אישרה את קיום המשחק, בטענה שלצהובים פג הרשיון המאפשר לקבוצות זרות לשחק ביניהן על אדמת הולנד ללא שופט הולנדי.

הקבוצה תנחת מחר אחרי הצהריים בישראל ונראה כי בניגוד לשנים קודמות, לא יגיעו אוהדי הקבוצה לקבל את פניי השחקנים מכיוון שהם מאוכזבים מאוד מכך שהקבוצה לא התחזקה מספיק וטרם צורפו זרים חדשים לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully