וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אוהדי אינטר לא בוכים בגלל זלאטן"

המאמן סיפר כי יתגעגע לחלוץ השבדי, אך הוסיף: "הוא לא גרם לאוהדים להתאהב בו, כולם מחכים לאטו". קסאנו שוב על הכוונת

עסקת הענק בין ברצלונה לאינטר, בה יועבר זלאטן איברהימוביץ' לאלופת אירופה בתמורה לסמואל אטו, אלכסנדר חלב (בהשאלה) וכמובן 45 מיליון יורו, קרובה לסיום, כאשר ביום שני צפוי החלוץ השבדי לעבור את הבדיקות הרפואיות בקטלוניה וגם אטו נתן הסכמתו למעבר. אוהדי אינטר חלוקים עדיין לגבי המהלך, אבל כמו תמיד, המאמן ז'וזה מוריניו מוכן ומזומן כדי להחליט עבורם.

"זלאטן תמיד נתן הכל עבורי ועבור אינטר", אמר היום (שבת) מוריניו בראיון ל'גאזטה דלו ספורט' ממחנה האימונים של הנראזורי בלוס אנג'לס. "אבל צריך להבין הוא מעולם לא הצליח לגרום לאוהדי אינטר להתאהב בו. הם לא בוכים בגלל עזיבתו וכבר עכשיו אוהבים את סמואל אטו".

מוריניו הודה כי הוא עצמו עצוב בגלל המעבר של זלאטן, אבל הבהיר כי ההגעה של אטו מרגשת אותו ומשכיחה את התחושות לגבי החלוץ השבדי. "לאינטר הייתה אפשרות לבחור האם לסרב לבקשתו של זלאטן לעזוב, או לקחת את אטו, חלב ו-45 מיליון יורו", הסביר הפורטוגלי את המצב. "מבחינתי, זה מהלך יוצא מן הכלל, עסקת הקיץ. זו עסקה של 100 מיליון יורו עבורי, כי לא יכול להיות שאטו שווה פחות מאיברה".

בינתיים, נראה שאינטר לא ממש מסתפקת באטו כחיזוק לחלק ההתקפי, אליו צורף הקיץ גם דיגו מיליטו הארגנטינאי. 'טוטוספורט' האיטלקי דיווח הבוקר כי מוריניו רוצה שמאחורי שני החלוצים ישחק אנטוניו קסאנו, ולשם כך מוכנה אינטר להציע לסמפדוריה 18 מיליון יורו (סעיף השחרור של השחקן) וכן מחצית מכרטיסו של מנסיני הברזילאי.

פראנדלי: "סקרן לראות מה יקרה באינטר"

לעומת מוריניו הנינוח, ביריבות של אינטר מאמינים כי הנראזורי יהיו פגיעים מתמיד העונה, ללא זלאטן איברהימוביץ'. "עם כל הכבוד, אני חושב שאיברהימוביץ' שלט באינטר בשנים האחרונות וכל משחקה התבסס עליו", אמר מאמן פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי ל'לה סטמפה'. "מוריניו יהיה מוכרח לשנות את שיטת המשחק שלו ואני מאוד סקרן לראות מה הוא יעשה ללא זלאטן".

גם בלם יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני, התייחס לשינוי שעברה האלופה: "זלאטן עשה לכולנו את החיים קשים יותר. גם סמואל אטו חלוץ נהדר וכובש הרבה שערים, אבל הוא לא זלאטן ולא תהיה לו את אותה השפעה על אינטר. זו ההזדמנות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully