וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה מילר עבר לפורטלנד

הרכז בן ה-33 חתם על חוזה לשלוש שנים תמורת 21 מיליון דולר, וינסה להוביל את החבורה הצעירה והמוכשרת של הבלייזרס

פורטלנד טרייל בלייזרס תרה אחרי רכז מוביל מאז הסתיימה העונה, כזה שיוכל להוביל את חבורת השחקנים הצעירים והמוכשרים הנמצאים בה. היום (שבת), אחרי מגעים שנמשכו קצת יותר מחודש, החתימו הבליירס את אנדרה מילר בן ה-33, הפוינט גארד של פילדלפיה בעונה החולפת.

"אני רק מסתכל על האתגר", אמר אנדרה מילר לאחר החתימה. "אני יודע שלפורטלנד יש הרבה שאיפות ואני רוצה לעזור". על פי דיווח ב-ESPN, מילר חתם לשלוש שנים, בהן ירוויח 21 מיליון דולר, אך השנה השלישית היא אופציונלית כרגע.

קווין פריצ'ארד, ג'נרל מנג'ר פורטלנד, התייחס למעבר בהודעה רשמית ואמר: "אנחנו נרגשים לצרף שחקן ברמתו של אנדרה מילר. הוא יוסיף ניסיון ומנהיגות לקבוצה, והוא מתאים לסגל הצעיר והמשתפר שלנו".

מילר, שמחזיק ברצף המשחקים הארוך ביותר לשחקן פעיל ב-NBA - 530, היה הרכז הראשון של פילדלפיה בשנתיים וחצי האחרונות, מאז הגיע מדנבר נאגטס בעסקת אלן אייברסון. בעונה האחרונה תרם מילר לסיקסרס 16.3 נקודות בממוצע והוסיף 6.5 אסיסטים.

* אחת השמועות החמות של הימים האחרונים מערבת את קרלוס בוזר והניקס. בעוד שהשחקן התבטא כמעדיף דווקא את מיאמי, התקשורת בארה"ב מדווחת כי ניו יורק מתכננת עסקת סיין & טרייד עם יוטה, במהלכה יעבור הפורוורד המבוקש למדיסון סקוור גארדן, כאשר את הדרך ההפוכה יעשה דייויד לי המצוין. הניקס עדיין שוקלים האם להאריך את החוזים של לי ונייט רובינסון, אך כרגע נראה כאילו שניהם יעזבו בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully