וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט לא ספר את פאוול בלונדון

האיש המהיר בעולם קבע 9:91 שנ' בתנאי מזג אוויר קשים וניצח בתחרות האחרונה שלו לפני ברלין. הפסד סנסציוני לאיסינבאייבה

יוסאין בולט, שיאן העולם והאלוף האולימפי בריצה ל-100 מטרים, שמר הערב (שישי) על מאזן מושלם בשנתיים האחרונות, כשניצח בתחרות האחרונה שלו לפני אליפות העולם בברלין. בולט התגבר על הקור הלונדוני והרוח הנגדית (-1.7 מ' לשניה) בגרנד פרי לונדון, וניצח בזמן של 9:91 שנ'. הפעם, הזינוק של בולט נראה טוב יותר והוא הוביל את הריצה כמעט מתחילתה. אסאפה פאוול, אחד משני יריביו העיקריים באליפות העולם הקרובה, נחלש מאוד בחלקה השני של הריצה וסיים שישי בלבד בזמן של 10:26 שנ'. יוהאן בלייק, הכשרון הג'מייקני החדש, סיים שני וקבע 10:11 שנ'.

בולט יתחרה בלונדון גם מחר, כשירוץ עם רביעית השליחים הג'מייקנית ל-4X100 מטר נגד הרביעיה האמריקאית עם טייסון גיי. גיי יתחרה גם בריצה ל-200 מטרים, אבל בולט לא ירוץ נגדו. במקביל, עולם האתלטיקה בג'מייקה סוער בעקבות דו"ח של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית, לפיו חמישה רצים ג'מייקנים נתפסו בשימוש בחומרים אסורים. שמותיהם של הרצים עדיין לא נחשפו, אם כי הובהר כי בולט ופאוול לא נמנים בין הרצים.

האירוע הסנסציוני של יומה הראשון של התחרות בלונדון היה הפסדה של ילנה איסינבאייבה, מי ששולטת ביד רמה בקפיצה במוט לנשים משנת 2004. איסינבאייבה, שלא הצליחה להתקרב השנה לשיאה העולמי העומד על 5.05 מ', עברה גובה של 4.68 מ' בנסיון השלישי בלבד. בהמשך היא פסלה שלוש פעמים בגובה של 4.78 מ', ומי שלמעשה ניצחה בתחרות הייתה אנה רוגובסקה הפולניה, שעברה 4.68 מ' בנסיון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully