וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "כמו שהפסדנו, יכולנו לנצח"

24.7.2009 / 20:00

מאמן העתודה, הגיב על ההפסד לגרמניה, שהוריד את ישראל לדרג ב'. באיגוד פועלים לאירוח אליפות אירופה דרג ב' בארץ

אווירה קשה שררה הערב (שישי) בחדר ההלבשה של נבחרת העתודה של ישראל לאחר משחק ההפסד 75:72 לנבחרתה המקבילה של גרמניה שקבע כי ישראל תרד לראשונה בתולדותיה לדרג ב' של אליפות אירופה, החל מהשנה הבאה. שחקני הנבחרת, ביקשו לא לדבר בסיום עם התקשורת, ואנשי המשלחת ומשפחות השחקנים ידעו לספר על דמעות רבות שזלגו בחדר ההלבשה ועל דממה ארוכה ששררה במשך דקות ארוכות עד שראשי הנבחרת התעשתו והחלו לדבר עם השחקנים הצעירים.

מי שעשוי לשלם את מחיר הירידה לדרג ב' הוא המאמן אריאל בית הלחמי שבישיבת סיכום הקיץ של הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל צפוי לקבל הודעה על סיום עבודתו בנבחרת העתודה. בית הלחמי, שבמהלך כל האליפות ספג ביקורת נוקבת על יכולת הנבחרת, אמר בסיום ההפסד לגרמניה, " היה משחק צמוד ובסופו כמו שהפסדנו, יכולנו לנצח. לא ניצלנו שלושה-ארבעה מצבים שהיו לנו כדי לנצח את המשחק. נבחרת העתודה של גרמניה היא נבחרת טובה יותר והיא זו שניצחה לבסוף".

דווקא ביום עצוב זה, מנסים באיגוד הכדורסל לאסוף את השברים ולהחזיר את נבחרת העתודה לדרג א'. אחת הדרכים שהועלו היא אירוח משחקי אליפות אירופה לעתודה בשנה הבאה בארץ. מנכ'ל איגוד הכדורסל, יעקב בן שושן החל במגעים עם ראשי פיב'א אירופה בהם היו'ר- ג'ורג' ווסיקולופולוס ומנהל התחרורויות בפיב'א אירופה, מר קוסטה אילייה, במטרה לקדם את הליך זה. באיגוד בונים על כך שאליפות אירופה לנערות דרג ב', שנערכה הקיץ באילת, תיתן להם נקודות זכות לקראת הקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully