וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד יצא זכאי בבית המשפט

כוכב ליברפול טען כי היכה את איש העסקים מתוך הגנה עצמית והוכרז כלא אשם. "אני מסתכל קדימה לעבר העונה", הבהיר

סטיבן ג'רארד, כוכבה של ליברפול, זוכה היום (שישי) בבית המשפט על תקיפה של איש עסקים במהלך ויכוח על סגנון המוסיקה שהושמע בבר בו שהו השניים. כזכור, אתמול הגיע גרארד לבית המשפט להמשיך הדיון על האשמתו בתקיפה ונאשם כי ב-29 בדצמבר 2008 הגיע לבאר, ויחד עם חבריו התעמת עם מרקוס מגי, איש עסקים בן 34. מגי טען כי ג'רארד הלם בו במפרקו ובשל כך איבד את אחת משיניו הקדמיות.

הקשר בן ה-29 הוכרז כלא אשם. "אני באמת מסתכל קדימה לעבר העונה ומתרכז בכדורגל עכשיו", סיפר סטיבי ג'י עם יציאתו מבית המשפט. במהלך המשפט ג'רארד הודה כי חבט במגי, אך טען כי הוא פעל מתוך הגנה עצמית. וידאו שנחשף על ידי מצלמות האבטחה תיעדו אדם במעשה, אך לא היה ברור אם מדובר אכן בג'רארד.

התובעים במשפט טענו כי מגי היה אחראי על המוסיקה באותו ערב וסירב לאפשר לג'רארד לשלוט על המוסיקה. ג'רארד, אגב, חגג באותו ערב בליברפול עם חבריו לאחר שהבקיע פעמיים בניצחון 1:5 על ניוקאסל. בית המשפט קבע כי אחד מחברוי של ג'רארד נתן מרפק למגי והשחקן הנחית אגרוף "בסטייל ובמהירות" כמו מתאבק מקצועי.

ג'רארד אמר לחבר המושבעים שהוא מעריך כי הוא היה ב-70 אחוז שכרות, אך לא איבד שליטה. כמו כן הוא סיפר כי הוא קיבל רשות ממנהל הבר לעזור בבחירת המוסיקה, אך מגי חטף את ניהול המוסיקה ממנו. "זה היה קשה לי להסביר למשטרה למה נתתי את החבטה הראשונה. התווכחנו ואמרתי למשטרה שהרגשתי שמרקוס בא לעברי וזו הסיבה שהרמתי ידיים", סיפר לבית המשפט. "אני מאמין שמרקוס בא לעברי כדי להכות אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully