וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק וליניץ' יוכלו לשחק נגד פריירה

24.7.2009 / 11:57

שני שחקני הרכש של בני יהודה אמורים להשתתף במשחק בשלישי בבלומפילד. לגבי אפק, העניין טעון את שחרורו מחיפה

אחרי הניצחון הרביעי העונה בליגה האירופית, בני יהודה מצפה כבר לעימות עם פאסוס פריירה הפורטוגלית, שניצחה אמש (חמישי) 0:1 את זימברו קישינב המולדבית אחרי הארכה. המשחק הראשון נגד הפורטוגלים ייערך כבר ביום שלישי בבלומפילד, זאת מכיוון שגם מכבי נתניה תארח את משחקה הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי ותעשה זאת ביום חמישי נגד גלאטסראיי.

למשרדי הזהובים הגיע בשבוע שעבר מכתב רשמי מאופ"א ובו נאמר לראשי הקבוצה כי במידה ונתניה תעפיל לסיבוב השלישי, הזהובים יארחו את משחקם מול פריירה ביום שלישי בשעה 19:00 בבלומפילד. אם לוקחים בחשבון את העובדה שהזהובים ינחתו בארץ רק בלילה שבין שבת לראשון, זה משאיר לגיא לוזון רק יומיים מלאים של הכנות למשחק הראשון נגד הפורטוגלים. אלא שבעקבות הקדמת המשחק, בני יהודה נמנעת מלשחק בתשעה באב שחל ביום חמישי.

הבשורה המשמחת של לוזון היא ששני שחקני הרכש החדשים שלו, המגן-קשר עמרי אפק והקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' אמורים לעמוד לרשותו במשחקים מול הפורטוגלים. התנאי לגבי אפק הוא חתימה סופית על החוזה ושחרור שיגיע ממכבי חיפה. ליניץ' כבר חתם בקבוצה, ולכן יוכל לשחק ביום שלישי.

"היה חשוב לנו לעבור את ההתמודדות הזו בצורה חלקה, אני שמח מאוד שעשינו את זה", סיכם לוזון את החוויה נגד דינאבורג. "מבחינתנו זה היה חשוב להביא ניקוד באירופה לכדורגל הישראלי, ובפרט לבני יהודה". גם הקפטן אסי בלדוט נשמע מרוצה אחרי המשחק, ואמר: "השגנו את המטרות שלנו, שהיו לנצח ולא לספוג שער. באנו בשיא הריכוז והמוכנות ואני שמח שעלינו לשלב הבא. מרגע זה אנחנו כבר מתכוננים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully