וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת הכדורסל מאיימים להחרים את אימון הפתיחה

23.7.2009 / 23:26

לאור מאבקי הביטוח, קיבלה החבורה של צביקה שרף הודעה מארגון השחקנים שלא להופיע לאימון הבכורה ביום ראשון

שחקני נבחרת ישראל קיבלו הערב (חמישי) הודעה מארגון השחקנים, הקוראת להם לא להגיע לאימון הפתיחה של הנבחרת לקראת אליפות אירופה בפולין, שייערך ביום ראשון הקרוב באולם הדר יוסף. הפגישה שתהיה במוצאי שבת היא בין צביקה שרף, יו"ר ארגון המאמנים, לבין שי שני, יו"ר איגוד הכדורסל, לגבי סכסוך העבודה בארגון המאמנים. הפגישה אמורה לעסוק בהבנות שהושגו לפני שבועיים בין הצדדים, כך נמסר מאיגוד הכדורסל. באיגוד בטוחים כי למרות הודעת ארגון השחקנים לשחקני הנבחרת לא להופיע לאימון, השחקנים יופיעו כרגיל לאימון הפתיחה באותו יום.

הסיבה לשליחת ההודעה של ארגון השחקנים היא מאבק הביטוח בין ארגון השחקנים ואיגוד הכדורסל, שכן ארגון השחקנים טוען כי הביטוח אשר הונפק לשחקני הנבחרת הוא לא הביטוח שארגון השחקנים דורש, זה שכולל בין היתר הבטחה לכיסוי מלא במקרה של אבדן כושר עבודה. לפי טענת ארגון השחקנים, הביטוח שמציע האיגוד כולל כיסוי לשנה אחת בלבד.

כמו כן, גם המאבק על תנאי השכר של מאמני הנבחרות עדיין עומד על הפרק, אך המאמנים עדיין לא קיבלו הודעה דומה מטעם ההסתדרות.ארגון השחקנים צפוי לערוך פגישה עם מאמן הנבחרת, צביקה שרף, במוצאי שבת, בו ינסו להגיע להבנות לגבי פתיחת האימונים, אחרת גם מחנה האימון של הנבחרת שמתוכנן לשבוע הבא בעין גדי מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully