וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הארגנטינאית בסכנת דחייה

ההתאחדות הודיעה כי קבוצות עם חובות לא תוכלנה לרשום שחקנים חדשים, בעוד השחקנים ביקשו לעכב את פתיחת העונה

הכדורגל הארגנטינאי מצוי בעיצומו של משבר כלכלי שמטיל צל כבד על ההכנות לקראת העונה הבאה. מועדונים רבים בליגה הראשונה מצויים בחובות לשחקנים, וההתאחדות הארגנטינאית החליטה שעד אשר לא יוסדרו חובות אלה, לא תוכלנה הקבוצות להחתים שחקנים חדשים.

נשיא ההתאחדות, חוליו גרונדונה, גילה השבוע כי שבעה מועדונים מהליגה הראשונה ועשרה מהליגה השנייה נמצאים בחובות, כאשר ביניהם נמצאות ארבע מחמש הגדולות של ארגנטינה: ריבר פלייט, ראסינג קלוב, אינדפנדיינטה וסן לורנצו. בוקה ג'וניורס היא הגדולה היחידה שמצבה תקין כרגע.

"אף קבוצה לא תוכל לרשום שחקני רכש וכולם יצטרכו להופיע עם שחקני הנוער או הסגל הנמצא ברשותם כרגע", אמר קרלוס פורטל, נשיאה של באנפילד וחבר הנהלת ההתאחדות. "המועדונים חייבים להתמודד עם החובות ולהסדיר את ענייני השכר מול השחקנים".

פורטל גם מתח ביקורת על השחקנים והסכומים המוגזמים אותם נהגו להרוויח בשנים האחרונות - סכומים שלא ממש תואמים את המציאות הכלכלית, אם כי נמוכים בהרבה מהמוצע לארגנטינאים בליגות בינוניות באירופה או במקסיקו. "אנחנו חייבים לחזור לשפיות כי המשכורות כרגע הן אסטרונומיות. הכדורגלנים שלנו חייבים להתרגל לעולם בו אנו חיים".

ארגון השחקנים, מצידו, קרא לדחיית פתיחת הליגה, המתוכננת ל-14 באוגוסט. מספר שחקנים בסן לורנצו כבר החלו בהליכים משפטיים על מנת לקבל את השכר אשר חייבת להם הקבוצה. ההנהלה יכולה להתעודד מתרומתו של שחקן הקולונוע ויגו מורטנסן, כוכב טרילוגיית "שר הטבעות" ואוהד הקבוצה מימיו בארגנטינה, שהעביר 80 אלף דולרים לסגירת אחד החובות.

  • עוד באותו נושא:
  • סן לורנצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully