וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הודח מטורניר אינדיאנפוליס

הישראלי לא יכל לאלכס בוגומולוב האמריקאי (158 בעולם) ונכנע 6:4 7:6, בסיבוב השני. לקסינגטון: הראל לוי ברבע הגמר

התקופה הנהדרת של דודי סלע, שהביאה אותו אל דירוג השיא שלו בקריירה (מקום 29 בעולם) ואת נבחרת הדייויס ל-4 האחרונות נעצרה דווקא בארצות הברית. סלע, שדורג 2 בטורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים של 600 אלף דולר) קיבל בסיבוב השני יריב נחות בהרבה, בדמותו של את אלכס בוגומולוב האמריקאי (158 בעולם), אבל הראה לא מעט סימני עייפות וחוסר ריכוז, ונחל הפסד מפתיע בשתי מערכות, 6:4 7:6.

סלע, שגבר בסיבוב הראשון על וינסנט ספדאה האמריקאי דווקא פתח היטב את המשחק, והשיג שבירה כבר אחרי 15 דקות, בדרך ליתרון 1:3. אלא שהאמריקאי לא הוריד את הראש, ובשבירה משלו עלה ל-3:4. סלע הצליח לחזור, אבל המומנטום היה בצידו של הטניסאי המקומי, ששבר שוב וניצח את המערכה הראשונה 4:6.

המערכה השניה היתה צמודה מאוד, כשהאמרקאי מקשה מאוד על ההגשות של הישראלי, מותח אותו בכל משחקון הגשה ומפעיל עליו לחץ מתון. במצב של 5:5 במערכה השניה היה סלע קרוב פעמיים לשבירה, אבל פעמיים כשל, ואיפשר לבוגומולוב לקחת את המשחקון, והשניים הלכו לשובר שיוויון. העליונות של האמריקאי הגיעה לידי ביטוי גם בשובר השיוויון, סלע שוב לא ניצל את ההזדמנויות שניתנו לו, וכאמור נכנע לבסוף.

מוקדם יותר הלילה דווקא היתה ידו של סלע על העליונה, כשניצח יחד עם בן זוגו, ג'סי לוין הקנדי בזוגות, 4:6 4:6 את דניס איצומין וג'וסלין אוואנה, ובכך העפילו אל הסיבוב השני בטורניר. לא רק לסלע היה מסובך באינדיאנפוליס: איגור קוניצין, שהיה עם נבחרת רוסיה במפגש הדייויס מול נבחרת ישראל ודורג 4 בטורניר הנוכחי נחל הפסד לוויין אודסניק האמריקני, 2:6 6:1 6:1.

הראל לוי ממשיך לעשות חיל בטורניר הצ'לנג'ר בלקסינגטון. הישראלי עלה לשלב רבע הגמר אחרי שניצח את לניק ינדהל 4:6, 3:6. ברבע הגמר יתמודד לוי נגד טובאיס קאמקה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully