וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור אסאפה פאוול, מדובר בקרב אגרוף

האצן הג'מייקני מוכן לקרב נגד בולט באליפות העולם באתלטיקה: "היו פעמים שאמרתי - 'זה יהיה כמו הקרב של טייסון והוליפילד'"

אליפות העולם באתלטיקה שתיפתח בברלין בחודש הבא תציג לראווה, בעיקר, את הקרב המרתק בריצת ה-100 מטר. בעוד שיוסאין בולט טוען כי שבירת שיא העולם היא בגין עניין של זמן, טייסון גיי ואסאפה פאוול רוצים לגנוב לו את ההצגה, ולהפוך לאנשים המהירים בעולם בעצמם. השני מביניהם כבר לא יכול לחכות לתחילת התחרות. "זה משהו שהספורט לא ראה כבר זמן רב", אמר הערב (חמישי) פאוול לקראת הקרב הגדול.

כזכור, פאוול היה הספרינטר האחרון שניצח את בולט, וזה קרה בסטוקהולם בשנה שעברה. כעת, צמד האצנים הג'מייקנים שוב חוזרים למרכז הבמה. "היו פעמים שאמרתי לעצמי - 'זה יהיה בדיוק כמו הקרב של טייסון נגד הוליפילד', אבל אין לי את האנרגיה לטראש טוק כזה", המשיך פאוול.

"אני ובולט חברים עוד לפני השיא העולמי שלו והאולימפיאדה, כך ששום דבר לא השתנה. הוא בסך הכל נהיה יותר מפורסם", החמיא פאוול לבן ארצו המתוקשר. פאוול מחלים בימים אלה מפציעה קטנה בקרסול, אבל כרגע, לא נראה כאילו הוא יתן לה להפריע לו. "זה לא 100 אחוז אבל אני יכול לרוץ. אני יכול לרוץ בפחות מ-10 שניות".

כזכור, כשהם נפגשו באולימפיאדה סיים פאוול חמישי, בזמן שבולט קטף את התהילה. "השתפרתי הרבה בשנה האחרונה, עבדתי על הזינוק והסיום שלי. אני לא חושב שזה יהיה שונה הפעם, אני אצטרך לרוץ אותו דבר, בין אם הוא איתי אחרי 60 מטרים או לא. אצטרך לרוץ לבד כדי לנצח אותו", הודה פאוול.

לאחר מכן, התפנה פאוול לדון בסוגיה אחרת - האצנים הבריטים. "הספרינטרים הבריטים מאוד עצלנים, אמרתי את זה לאורך השנים. אולי זה עניין של נוחות - בג'מייקה אתה צריך לעבוד קשה יותר עבור מה שאתה רוצה", הציג פאוול את משנתו עבור רשת ה-BBC. יריב נוסף של בולט ופאוול יהיה סימאון וויליאמסון האנגלי, שניצח במבחנים הבריטים את דוויין צ'יימברס. "סימאון הגיע לג'מייקה, וממה שראיתי הוא מעט עצלן. הוא השתפר לא מעט, ואם הוא ישקיע יותר עבודה, זה לא יהיה הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully