וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: גלאטסראיי עלתה לשלב הבא

קבוצת הפאר הטורקית ניצחה 0:2 את טובול, ותפגוש את מכבי נתניה בסיבוב השלישי. קרבאח האזרית הדהימה את רוזנבורג

אז עכשיו זה סופי. יריבת מכבי נתניה בשלב הבא של סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופאית תהיה גלאטסראיי הטורקית. בנתניה אמנם קיוו כי יריבת הטורקים בסיבוב השני, טובול הקזחית, תמשיך את ההפתעה, אלא שלא כך היה. כזכור, המשחק הראשון בין שתי הקבוצות בקזחסטן בשבוע שעבר הסתיים ב-1:1, וההכרעה עברה למשחק הערב, באצטדיון עלי-סמיין המפואר.

המחצית הראשונה עמדה בסימן החמצות, וכעבור 45 דקות הראה לוח התוצאות 0:0. טובול, שהיתה צריכה שער חוץ כדי לעלות, החלה לעלות קדימה ולחפש את השער, אלא שדווקא הטורקים העדיפים ניצלו זאת כדי למצוא את הרשת. זה קרה בדקה ה-63, כשמוסטפה סארפ העלה את המארחים ל-0:1. את תוצאת המשחק קבע סרבט צ'טין, עמוק בתוך תוספת הזמן, כדי לגמור את זה על 0:2 חלק, 1:3 בסיכום המשחקים, ומפגש נגד מכבי נתניה בסיבוב הבא.

מלבד בני יהודה, מכבי נתניה ויריבותיהן האפשריות, שוחקו הערב (חמישי) משחקים רבים אחרים במסגרת מפגשי הגומלין של הסיבוב השני בליגה האירופאית. ההפתעה הגדולה הגיעה, תאמינו או לא, מאזרבייג'ן, שם קבוצת קרבאח המקומית הדהימה את רוזנבורג הגדולה 0:1, והדיחה אותה.

כזכור, במשחק הראשון בנורבגיה נפרדו הקבוצות ב-0:0, תוצאה שהיתה מאכזבת בפני עצמה עבור האימפריה הסקנדינבית, אלא שהיום הגיע השפל הנורבגי לשיא חדש. הרגע הגדול של האזרים הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשרשאד סאדיגוב מצא את הרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולהעיף את הנורבגים הביתה בטרם עת.

סקנדינבית אחרת שהיתה במצב סכנה ממשי ערב מחזור המשחקים היא ברונדבי. אחרי ההפסד המביך, 1:0 לפלורה האסטונית בבית, יצאה קבוצת הפאר הדנית למשחק החוץ בנסיון למחוק את היתרון, ויצאה עם ניצחון נאה, 1:4, משערים של יאלו (28), פארנרוד (35), הולמן (45) וכריסטיאנסן (92), והעפלה לשלב הבא.

לאריסה, של שמעון אבחוצירה וסלים טועמה, ידעה שמחכה לה משוכה גבוהה בדמות קיי אר האיסלנדית, שניצחה במשחק הראשון באיסלנד 0:2. בעוד שאבוחצירה לא היה בסגל הקבוצה היוונית למשחק, סלים טועמה שיחק 81 דקות ואף איים על השאר מספר פעמים, אך גם הוא לא הצליח לעזור ללאריסה לסיים ב-1:1 בלבד, ולהיכנע 3:1 בסיכום המשחקים. אסאנסיוס ציגאס העלה את היוונים ליתרון בדקה ה-28, אלא שגרטר סיגורדסון השווה בדקה ה-75 וקבע את תוצאת המשחק.

אנורת'וסיס פמגוסטה, שהיתה אחת הסינדרלות הגדולות של ליגת האלופות בעונה שעברה, הודחה במפתיע על ידי קבוצת פטרובץ המונטנגרית. כזכור, הקפריסאים ניצחו במשחק הראשון 1:2, אלא שהפעם, שערים של דראגיצ'ביץ' (15) ורוטקוביץ (78, 103) התגברו על שער בודד של קצבקיס (45), והעניקו למונטנגריים ניצחון 1:3 אחרי הארכה, ו-3:4 בסיכום המשחקים.

קבוצת נאק ברדה, שהרשימה עד מאוד במשחק הראשון כשמחצה 0:6 את גנדזר מאנדורה, הסתפקה הערב ב-0:2 צנוע ביירבאן כדי לעלות. אנתוני לורלינג העלה את ההולנדים ליתרון בדקה ה-14, ואת העבודה השלים אדווין דה גראף בדקה ה-34.

קבוצה נוספת שלא נתקלה בבעיות גדולות מדי היא לגיה ורשה, שכזכור ניצחה 0:3 את אולימפי הגיאורגית במשחק הראשון בפולין, והערב הגיעה לגיאורגיה במטרה לשמור על היתרון הגדול. שער של סבסטיאן ז'לצ'ובסקי בדקה ה-9 קבע את תוצאת המשחק, 0:1 קטן ו-0:4 לפולנים בסיכום המשחקים, בדרך לסיבוב השלישי.

תוצאות נוספות:

רבוטניצקי - רוסיידרס 2:4 (3:5 בסיכום המשחקים)
דינמו טביליסי - מטאלורג ליאפחס 1:3 (3:4 בסיכום המשחקים)
פולוניה ורשה - יובנס דוגאנה 0:4 (0:5 בסיכום המשחקים)
באזל - סנטה קולומה 1:4 (1:7 בסיכום המשחקים)
טרומסו - דינמו מינסק 1:4 (1:4 בסיכום המשחקים)
סטיאווה בוקרשט - אויפשט 1:2 (1:4 בסיכום המשחקים)
גנט - נאפטן 0:1 (2:2 בסיכום המשחקים, גנט עלתה הודות להפרש שערים)
ראפיד וינה - ולנזיה 0:3 (0:8 בסיכום המשחקים)
מאת'רוול - פלמורטארי 1:8 (2:8 בסיכום המשחקים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully