וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תקבל ארכה אחרונה להגשת הדו"חות הכספיים

במידה ולא יוגשו תורד הקבוצה ללאומית. ארקדיוס ממשיך להרשים ועשוי לחתום במקום בסיט. אפוסטו פרק את כתפו

בני סכנין תקבל ארכה נוספת של שבוע בהגשת התקציב, לאחר שהארכה הראשונה שקיבלה עברה, מבלי שהקבוצה הגישה דו"חות כספיים חדשים לבקרה התקציבית. אם לא תעמוד סכנין בהגשת התקציב בשבוע הבא תבקש הבקרה לקנוס אותה כספית באופן מיידי, ותפעל להורדתה לליגה הלאומית.

יו"ר הקבוצה, חסאן אבו סלאח, היה אמור לשוב היום לארץ לטפל בעניין, אך האריך את שהותו ברומניה עד תום מחנה האימונים של סכנין ואמור ביום שני לשוב עם הקבוצה ארצה ולסדר את עניין התקציב. בסכנין אופיטימיים לגביי התקציב ואומרים כי בשבוע הבא יגישו אל הבקרה דוחות כספיים חדשים שיערבו לתקציב הקבוצה לעונה הבאה, העומד על המינימום הדרוש (10 מיליון ו-700 אלף שקלים).

בתוך כך, תפגוש הערב (חמישי) סכנין במחנה האימונים קבוצה מהליגה השנייה ברומניה. החלוץ הנבחן מפולין, אלכסנדר ארקדיוס, ממשיך להותיר רושם חיובי ואם ירשים גם היום במשחק הסיכויים גבוהים לכך שיחתום בקבוצה. אם אכן יקרה הדבר, בסכנין יבדקו את האפשרות לשחרר את איברהים בסיט, שעדיין לא קיבל את אישור העבודה בארץ.

בניגוד לפולני, הליטאי מינדאוגאס גריגלביצ'יוס שוחרר לאחר שלא הרשים את הצוות המקצועי. בוגדן אפוסטו פרק את כתפו באחד האימונים וכרגע לא ברור לכמה זמן ייעדר. החלוץ ייבדק כשישוב לארץ יחד עם הקבוצה ביום שני וכרגע משתדל רק להופיע לאימוני הריצה של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully