וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לנבחרת הנוער על רוסיה

23.7.2009 / 18:24

26 נקודות של נמרוד טישמן הוציאו את ישראל מפיגור 13 בתחילת הרבע הרביעי באליפות אירופה בדרך לניצחון 62:63

נבחרת הנוער של ישראל השיגה היום (חמישי) ניצחון חשוב ומפתיע על נבחרת רוסיה החזקה 62:63 בפתיחת אליפות אירופה לנוער במץ, צרפת. הנבחרת של דני פרנקו, שתתמודד בימים הקרובים עם נבחרות ליטא ואיטליה, ידעה לצאת מפיגור גדול בתחילת הרבע הרביעי, בעיקר בזכות משחק מצוין של נמרוד טישמן שקלע 26 נקודות והוסיף גם את סל הניצחון. במשחק שייערך מאוחר יותר הערב תפגוש ליטא, שתשחק מול ישראל מחר, את איטליה שתפגוש את ישראל בשבת.

הרוסים פתחו את המשחק חזק מאוד וכבר אחרי 2 דקות הוליכו 3:11. נמרוד טישמן הצליח להשאיר את ישראל בתמונה, אך בסוף הרבע הראשון הרוסים עדיין הוליכו בבטחה 13:19. ישראל קיבלה מספר הזדמנויות לסגור את הפער ברבע השני, אך יכולת לא טובה מקו העונשין השאירה את הפער בעינו במחצית - 28:34 לרוסיה. הרוסים פתחו את המחצית השניה חזק ואף עלו ליתרון 12, נמרוד טישמן דאג להוריד את ההפרש לשלוש בלבד, אך הרוסים ברחו שוב ל-42:51 בסוף הרבע השלישי.

היתרון הרוסי כבר הגיעו ל-13, לפני שטישמן בעזרתו של כארם משעור צימקו ל-55:50 בלבד, ארבע דקות לסיום. משעור הוריד מהקו לנקודה, וסל של טישמן נתן לישראל יתרון 57:58, דקה וחצי לסיום. אנטיפוב החזיר את הרוסים ליתרון נקודה, אך שלשה גדולה נוספת של טישמן נתנה לישראל יתרון 59:61, כשנותרה חצי דקה בלבד עד הבאזר. קולגין ניצל מהלך של סל ופאול כדי לתת לרוסים את היתרון, אבל שוב היה זה טישמן שקלע את סל הניצחון - 62:63 לישראל בסיום.

קלעו לישראל: נמרוד טישמן 26, גיא דותן ותום חבקין 7 כל אחד, כארם משעור (14 ריבאונדים) ודודו שמריז 6 כל אחד, כרמל בוכמן וגל חלמיש 4 כל אחד, דניאל תמיר 3. כן שיחקו: גיא לביא, בר טימור ואיתן רוטמברג.

מאמן הנבחרת, דני פרנקו, אמר לאחר המשחק: "עשינו עבודת הכנה לקראת המשחק הזה. עוזר המאמן שלי, יניב בורגר, ראה את הרוסים ולמדנו הרבה מהחומר שהוא הביא. שיחקנו יוצא מן הכלל לאורך כל המשחק, אך סבלנו מאחוזי קליעה מאד נמוכים. בסופו של דבר הלכידות והנחישות שנבנתה בנבחרת לאורך כל שלבי ההכנה, באה היום לידי ביטוי", אמר פרנקו ."אני מוריד את הכובע בפני השחקנים אשר שיחקו כדורסל ממושמע, כדורסל טקטי, במיוחד בדקות המכריעות של הרבע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully