וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את סלימה וונדררס 0:3

מכבי נתניה המתינה עד הדקה ה-57 של המשחק השני שלה נגד סלימה וונדררס כדי למצוא את הרשת, אבל אז השלימה 0:3 קל

שחקן מכבי נתניה מעוז סמיה חוגג שער. ברני ארדוב
בלם כובש. סמיה/ברני ארדוב

מכבי נתניה עלתה הערב לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופאית אחרי מאמצים רבים וניצחון 0:3 על סלימה וונדררס המאלטזית, התוצאה הסופית גם בסיכום שני המשחקים. נתניה אמנם הגיעה ליותר הזדמנויות מול היריבה החלשה, אבל לא ממש הבריקה והתקשתה לכבוש עד שמעוז סמיה הבלם פרץ את הסכר בדקה ה-57 עם שער מקרוב. חן עזרא הכפיל שבע דקות לסיום, אחמד סבע השלים בדקה ה-89 ובסופו של דבר נתניה סיימה בתוצאה חיובית, ובשלב הבא מחכה לה גלאטסראיי הטורקית, ב-30 ביולי.

כ-700 צופים בלבד הטריחו את עצמם הערב (חמישי) לבלומפילד. אולי זו היריבה הלא אטרקטיבית, אולי משחק הבית שלמעשה נערך בחוץ ואולי פשוט הייאוש מהמצב בו הותיר דניאל יאמר את המועדון. והאמת? מי שנשאר בבית לא ממש הפסיד.

למרות הכל - הנדודים בין מגרשי האימונים, חוסר הוודאות, העזיבה של הכוכבים, התקציב המקוצץ וכו', שום תירוץ לא היה מתקבל להדחה מול קבוצה ממלטה, וגם לא ליכולת שלא הספיקה עד המחצית השנייה. במיוחד לא כשבקבוצה עדיין משחקים שחקנים כמו אלמוג כהן, זאב חיימוביץ', דלה ימפולסקי, רביד גזל ושלו מנשה, שחייבים להספיק בשביל לעבור יריבה כל כך קיקיונית הרבה יותר בקלות.

מצד שני, אחרי השער הראשון הכל הלך יותר חלק וצריך לקחת בחשבון שהקבוצה מהקופסה עדיין מצויה בסוג של חבלי לידה לחיים חדשים. לכן, בנתניה צריכים לקוות ששלוש המחציות הראשונות נגד סלימה היו בסך הכל בבחינת שחרור הפקק והלחץ, ולקוות שבהמשך העונה הקבוצה שנראה תהיה זו של המחצית השנייה הערב.

מהלך המשחק

דקה 23: ימפולסקי קיבל כדור בתוך הרחבה אחרי ערבוביה שנוצרה בעקבות כדור קרן, אבל בעט משבעה מטרים מעל השער.

דקה 32: גזל הקפיץ לתוך הרחבה, מנשה השתלט ועבר את השוער, אבל בעט מעל המשקוף, החמצה נוראית.

דקה 44: ליפשיץ יצא רע מהשער, מוסקט ניסה להבקיע מול השער הריק, אבל הכדור הורחק לקרן. המאלטזים הגביהו את הקרן על פי השער וההגנה הצהובה הרחיקה מהקו.

דקה 54: חיימוביץ' עלה לעזרת ההתקפה, ביצע דאבל פס עם המחליף מוגרבי, אבל מעמדה נוחה בתוך הרחבה בעט החוצה.

דקה 57: גול! אלמוג כהן העלה כדור קרן, דגני נגח למשקוף, סמיה נגח את הריבאונד ונבלם אצל השוער, הכדור שוב הגיע לדגני שבעט מקרוב, השוער האורח שוב הדף והפעם סמיה דחק פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 63: התקפה יפה של סלימה הסתיימה בבעיטה של איבן וודס מקצה הרחבה ליד הקורה.

דקה 65: סבע פרץ ימין והוציא כדור רוחב לכיוון רחבת ה-5, ימפולסקי גלש והגיע ראשון לכדור, אבל השוער אגיוס הדף באמצעות רגלו.

דקה 81: סבע הכניסכדור למוגרבי, שבעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 83: גול! אלמוג כהן בעט כדור חופשי מ-16 מטרים על פי השער וחן עזרא, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, דחק מקרוב פנימה. 0:2 לנתניה.

דקה 89: גול! אחמד סבע קיבל כדור עומק, עבר שחקן הגנה וכבש מול השוער. 0:3 לנתניה.

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', קלמי סבן, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה (ריף מסיקה, 85), דלה ימפולסקי (חן עזרא, 81), שניר גואטה (פיראס מוגרבי, 46), אחמד סבע.

סלימה וונדררס: סיימון אגיוס, אלכס מוסקט (מתיו ברטולו, 74), יאן אזופארדי, איאן קינטאר (נואל טרנר, 85), קליפורד גאט בלדקינו, לוסיאן דרונקה, קלייטון פאילה (ג'ון מינטוף, 80), ריאן פנץ', מארק סקרי, איבן וודס, ז'אן פייר מיפסוד טריגנזה.

שחקן מכבי נתניה אחמד סבע. ברני ארדוב
יצר כמה מצבים לחברים והתכבד בשער השלישי. סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully