וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן ג'וקיץ' ייבחן במכבי ת"א

23.7.2009 / 22:35

החלוץ הסרבי, לשעבר בקלאב ברוז', ישחק נגד דניזליספור, כמו גם בקארי דיאקיטה ממאלי. יניב עזרן יכול לחזור לפעילות מלאה

דושאן ג'וקיץ', חלוץ סרבי בן 29 שסיים לאחרונה את חוזהו בקלאב ברוז' הבלגית, ייבחן במכבי תל אביב במשחק מחר (שישי) נגד דניזליספור הטורקית. החלוץ הושאל בעונה האחרונה מהבלגים, בשורותיהם כבש רק ארבעה שערים בשנתיים, לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, אך לא הרשים ושוחרר. לג'וקיץ', שהוביל את הכוכב האדום בלגרד לשתי אליפויות רצופות (2006 ו-2007) עם 22 שערים ב-37 הופעות, יש גם הופעה אחת במדי נבחרת סרביה.

גם בקארי דיאקיטה בן ה-29, חלוץ ממאלי ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בגרמניה ובעבר בפרנקפורט, דה חראפשחאפ ובניס הצרפתית, ייבחן מחר במשחק האימון נגד הטורקים.

חלוץ מכבי תל אביב יניב עזרן, שמחלים מניתוח בברכו, עבר בהצלחה את בדיקת הביקורת התקופתית אצל פרופסור מרטנס בבלגיה. מרטנס אמר לעזרן כי הוא מרוצה מאוד מקצב החלמתו וכי אין מבחינתו שום בעיה שהחלוץ יחזור לפעילות מלאה.

עזרן, שעבר בקיץ שעבר ניתוח שני בברכו, נמצא עם הקבוצה במחנה האימון במירלו ומהקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של החלוץ באימוני הקבוצה. עזרן עבר בחודשים האחרונים תוכנית שיקום מיוחדת אותה הרכיב עבורו פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון, וכעת נראה שבניגוד לפעם הקודמת בה לא התאושש החלוץ מניתוחו הראשון, הפעם נדמה כי הקבוצה תוכל סוף סוף להנות משירותיו של השחקן שנרכש בסכום עתק של כ-750 אלף דולר לפני שנתיים ממ.ס.אשדוד.

אמש ספגה הקבוצה את הפסדה הראשון במסגרת מחנה האימון במירלו כאשר הפסידה 2:0 ללוקרן הבלגית, אחריו אמר המנג'ר אבי נמני: "זה היה משחק אימון טוב מול יריב חזק, המחצית הראשונה היתה טובה יותר עם מספר הזדמנויות לכיבוש שערים, המחצית השנייה היתה טובה פחות, עם שילוב של המון שחקנים".

הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' הגיע היום למירלו ויחל להיבחן במדי הקבוצה. במידה שהשחקן ירשים את הצוות המקצועי ויימצא בריא וכשיר הוא צפוי להצטרף לקבוצה ולסגור את משבצת הקשר האחורי. מי שעשוי לקבל את חולצת ההרכב העונה בקישור האחורי הוא הצעיר שרן ייני שמרשים מאוד ביכולתו במסגרת מחנה האימון ונראה כי השנה יהפוך לפקטור משמעותי בהרכב הצהובים.

עדכון ראשון:12:01
עדכון אחרון: 22:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully