וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול: "מקווה שסיטי תסיים לפני ארסנל"

מגינה של צ'לסי הביע התפעלות ממסע הרכש של התכולים וניצל את ההזדמנות לעקוץ את קבוצתו לשעבר

הכסף הגדול ששופכת מנצ'סטר סיטי הקיץ גרם לרבים לבקר את הסיטיזנס ואת פרויקט הגלאקטיקוס הפרוע שלהם שפוגע בספורטיביות של הכדורגל האנגלי, אבל הבוקר (חמישי) זכתה הקבוצה מאיסטלנד לתמיכה מפתיעה ממי שיודע דבר או שניים על רדיפת בצע, אשלי קול.

המגן, שנטש לפני ארבע שנים את ארסנל לטובת הכסף הגדול שהציעה לו צ'לסי, התפעל משורת ההחתמות של התכולים ואמר: "אני חושב שהשחקנים שסיטי קנתה טובים מאוד, ועם גארת' בארי, סטיבן איירלנד, שון רייט פיליפס, רוביניו, עמנואל אדבאיור וקרלוס טבס הם יהיו קבוצה טובה. יהיה להם קשה לפרוץ לצמרת כבר העונה, אבל זה בטח יקרה בעונה הבאה, כי אי אפשר לדעת אילו שחקנים נוספים יקנו שם".

"הם גם יכולים להתחבר מהרגע הראשון, ואז זה יהיה קסום. אני מקווה שזה יקרה, יש לי שם הרבה חברים שאני מקווה שיצליחו", הוסיף קול, שנוא נפשם של אוהדי התותחנים מאז עזיבתו המתוקשרת, שלא הצליח להתאפק והוסיף בקריצה: "ושיסיימו לפחות לפני ארסנל בטבלה".

לאחר מכן התייחס קול לשאיפות של צ'לסי, הנמצאת בסדרת משחקי אימון בקליפורניה, לקראת העונה הבאה: "כמובן שיהיה נחמד להגיע לעוד גמר בליגת האלופות ואולי לזכות בגביע, אבל עבורי זכייה באליפות היא התואר האולטימטיבי. לפעמים נדמה לי שהקבוצות הכי טובות לא זוכות בליגת האלופות, אלא מי שמשחקת טוב ביום מסוים. בליגה אתה חייב להצטיין שבוע אחרי שבוע, כמו מנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה שהייתה אלופה ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully