וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות צ'מפיונס: אקטובה השלימה את העבודה

הקזחים ניצחו 0:2 את FH ועם 0:6 בסיכום המשחקים ממתינים רשמית למכבי חיפה. לבדיה טאלין הדהימה את ויסלה קרקוב

אקטובה הקזחית ניצחה היום 0:2 את FH האיסלנדית ואם עוד היה אחוז קטן של סיכוי להפתעה מרעישה, הרי שכל הספקות הוסרו ואחרי 0:6 בסיכום המשחקים, היא תהיה יריבתה של מכבי חיפה בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות. סמאט סמאקוב כבש ראשון בדקה ה-20 ומוראט טלשב, שכבש גם במשחק הראשון, חתם את התוצאה בדקה ה-67.

הפתעה גדולה נרשמה בטאלין, שם גברה לבדיה המקומית 0:1 על ויסלה קרקוב ועלתה שלב אחרי 1:1 במשחק הראשון. ולאדיסלב איבנוב כבש את השער היחיד בדקה ה-90.

במשחק הבא תפגוש לבדיה את דברצן ההונגרית, שעלתה אחרי אחת מהדרמות של הערב הגדולות של השלב הנוכחי. ההונגרים הפסידו לקלמאר השבדית 3:1 אך עלו בזכות 0:2 במשחק הראשון ושער החוץ היקר. יוזף וארגה העניק לדברצן את שער החוץ היקר בדקה ה-13, אבל ראסמוס אלם (19) ודניאל מנדס (32) הפכו עוד לפני המחצית. אלם, המבוקש על ידי כמה קבוצות בליגות בכירות, קבע 1:3 בפנדל 18 דקות לסיום ואלופת שבדיה הייתה זקוקה לשער אחד נוסף כדי לעלות, אבל לא השיגה אותו והודחה.

ונטספילס הלטבית השלימה 1:6 קליל על דודלאנז' מלוקסמבורג אחרי שהיום ניצחה אותה בחוץ 1:3. ויטאלי אסטפייב (27), אנדריי בוטריקס (57) ופאבל מיהדיוקס (67) מחקו יתרון מוקדם של דניאל דה סילבה בדקה ה-15. באטה בוריסוב הבלארוסית, שלפני שנה עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ממתינה לונטספילס בסיבוב הבא.

בוהמיינס האירית, שהצליחה להוציא 1:1 מצוין באוסטריה נגד רד בול זלצבורג, לא הצליחה להשלים את הסנסציה למרות שהייתה רחוקה ממנה רק שלוש דקות. שער של פטריק יצק בדקה ה-87 הציל את הקבוצה של הוב סטיבנס ממבוכה והיא תפגוש בשלב הבא את דינמו זאגרב הקרואטית.

פ.צ קופנגהגן, שהביסה היום 0:6 את מוגרן המונטנגרית, השלימה 0:12 בסיכום המשחקים ותפגוש בסיבוב הבא את סטבאק הנורבגית לדרבי סקנדינבי. כבשו היום לקופנהגן: דאמה נ'דויה (11, 40), מורטן נורדסטראנד (16), מרטין וינגארד (43), תומאס דלייני (47), אאילטון אלמיידה (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully