וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ממשיכה לאכזב

האדומים של רפא בניטז סיימו ב-1:1 עם נבחרת תאילנד במשחק ידידות בבנגקוק. באבל העלה את האורחים ליתרון, סוטי השווה

צילום: רויטרס
עריכה: ענת ברק

במילה אחת: אכזבה

אחרי ההפסד 1:0 לראפיד וינה במשחק ההכנה הראשון שלה בשבוע שעבר, פגשה היום (רביעי) ליברפול את נבחרת תאילנד למשחק ידידות נוסף, ושוב אכזבה. האדומים של רפא בניטז, ללא יוסי בניון הפצוע, פגשו קהל רב ומשולהב בבנגקוק, והמאמן הספרדי העלה את ההרכב השני של הקבוצה.

התאילנדים פתחו טוב יותר את המשחק וטעות של קאבז'רי סידרה למארחת הזדמנות פז שלא נוצלה. ליברפול ניצלה זאת כדי לצאת להתקפה משלה, ובדקה השישית קיבל ראיין באבל כדור מצוין מג'יימי קראגר, השתלט עליו ברחבה, והעלה את האדומים ל-0:1. המשחק התנהל על מי מנוחות עד הדקה ה-72, כשדאבל-פס נהדר של התאילנדים פירק את ההגנה האדומה והשאיר את סוטי לבד מול קאבז'רי. החלוץ לא התבלבל, וקבע את תוצאת המשחק - 1:1.

הרכב ליברפול: דייגו קבאז'רי; פרננדו אינסואה (גלן ג'ונסון, 46), ג'יימי קראגר (מרטין סקרטל, 46, אנדריאה דוסנה, 55), דניאל אגר, פיליפ דגן; ראיין באבל (אלברט ריירה, 80), דמיאן פלסיס (ג'יי ספרינג, 46), לוקאס לייבה (חאבייר מאסצ'רנו, 46), דירק קויט (נאביל אל זהר, 46, אלברו ארבלואה, 58); כריסטיאן נמת' (אנדריי וורונין, 46), דייויד אנגוג (דניאל פאצ'קו, 46, פרננדו טורס, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully