וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, קרויטר עלה לגמר

הקופץ לגובה הסתפק ב-1.99 מ' כדי לעלות לגמר המשחקים האולימפיים האירופאים לנוער. ארד לג'ודאית זלוצ'נקו

דימיטרי קרויטר ממשיך את התקופה המצוינת שלו מהחודש האחרון, ואחרי שגרף את מדליית הזהב באליפות העולם לקדטים בקפיצה לגובה וגם במכביה עשה חיל, האתלט בן ה-16 של ישראל העפיל בקלות לגמר תחרות המשחקים האולימפיים האירופאים לנוער.

קרויטר, שקבע 2.20 מ' בתחרות באיטליה לפני פחות משבועיים, ויתר על שלושה גבהים (1.80, 1.90 ו-1.95) ועבר בנסיונו הראשון רף של 1.99 מ', מה שהספיק לו לעלות לגמר יחד עם עוד 12 מתחרים. רוב יריביו של קרויטר קפצו אף הם 1.99 מ', אך מי שבעיקר בלט היה דניאל טסיפלקוב הרוסי, שקפץ 2.02 מ' בנסיונו הראשון. הגמר יתקיים מחר (חמישי).

בתוך כך הג'ודאית עדי זלוצ'נקו, מדליסטית הארד של אליפות אירופה לקדטיות היתה הערב למדליסטית הישראלית הראשונה במשחקים האולימפיים האירופאיים לנוער. זלוצ'נקו זכתה במדלית הארד אחרי שגברה בוואזרי וריתוק על הליטאית קאזאלונייטה ואמרה:"אני מאושרת שזכיתי במדליה, אבל יחד עם זאת אני חייבת להודות שאני מאוכזבת מאוד, כי רציתי להגיע להישג גדול יותר. זה חלק מנסיון ספורטיבי שאני רוכשת ואני גאה במה שאני עושה".

בחצי הגמר ל-800 מטר לא הצליח יורי ביכמן לעלות לגמר, אחרי שסיים את המסלול בזמן של 1:56.24 דקות במקום ה-12. גם בריצה ל-200 מטר לא הושגה הצלחה אחרי שטל בן ארצי סיים את המסלול ב-25.61 שניות והגיע למקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully