וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה העונש על קריסת קיר באיצטדיון?

פיפ"א הסתפקה בקנס של 47 אלף דולר להתאחדות חוף השנהב ובעונש הפחתת כמות הצופים באיצטדיון מ-34 אלף ל-20

פיפ"א השלימה את חקירתה בעקבות האסון הכבד לפני כארבעה חודשים בחוף השנהב, כאשר התמוטטות קיר באיצטדיון באביג'אן גרמה להרג של 22 בני אדם ופציעתם של יותר מ-130 אוהדים.
האירוע עצמו התרחש לפני תחילת משחקה של הנבחרת המקומית מול מלאווי במסגרת מוקדמות גביע העולם. אז טענה המשטרה המקומית שכמות עצומה של אוהדים ניסתה להיכנס לתחומי האיצטדיון, כאשר התמוטט הקיר על אחד היציעים שהיו עמוסים בצופים.

כעת כאמור בפיפ"א נתנו את דעתם לאירועים הללו והחליטו להטיל קנס של 50 אלף פרנקים שוויצרים (כ-47 אלף דולר) על ההתאחדות של חוף השנהב. כמו כן, הוחלט להגביל את מספר המקומות של האיצטדיון לקראת משחק הבית של הנבחרת. הנבחרת, שאמורה לארח ב-5 בספטמבר את בורקינה פאסו, תעשה זאת מול 20 אלף צופים בלבד, זאת לאחר שהאיצטדיון הכיל עד כה 34,600 צופים.

כמו כן, פיפ"א הודיעה כי במידה ובחוף השנהב ירצו לארח מספר גדול יותר של צופים, ההתאחדות תצטרך לפנות באופן ספציפי לשם קבלת אישור. כמו כן, מעתה תאלץ ההתארחדות לקבל אישור לבעיטת הפתיחה עד שפקידי הביטחון של פיפ"א ייתנו לכך אישור. בלי קשר, פיפ"א החליטה לתרום 100 אלף פרנקים שוויצרים (כ-94 אלף דולר) כדי לתמוך במשפחות הקורבנות.

  • עוד באותו נושא:
  • חוף השנהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully