וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד, גרסת קובי בריאנט

כוכב הלייקרס ביקר בפיליפינים, וסיפר: ”המסר שאני מעביר: לא לשחק כאילו שאתה מספר 1”. על אודום: "אופטימי שהוא יישאר"

עריכת וידאו: יאיר דניאל

בריאנט אופטימי שאודום יחתום

קובי בריאנט החל את המסע שלו באסיה וערך ביקור שלישי שלו בפיליפינים במסגרת המסע שאירגנה לו נייקי. כוכב לוס אנג'לס לייקרס פגש ילדים, שהתרגשו לראותו והסביר את סיבת הגעתו: "הרעיון הוא להגיע וללמד ילדים משהו חדש על המשחק. זה משהו שאני מאוד אוהב לעשות, להיות ליד ילדים. אני אוהב את המשחק, ככה שזו הזדמנות טובה ללמד אותם ולתקשר איתם".

בריאנט הוסיף כי המסר שהוא מנסה להעביר לילדים הוא "שצריך לעבוד קשה ולשחק קבוצתי, לא לשחק כאילו שאתה השחקן מספר 1 בקבוצה, אלא כאילו שאתה ה-13, 14 ו-15. זה מה שאני רוצה להעביר".

ובינתיים בריאנט נשמע אופטימי לגבי האפשרות שקבוצתו תחתים את למאר אודום. "אני אופטימי שהוא יחזור", אמר בריאנט במסיבת העיתונאים בסינגפור. "הוא עושה אותנו הרבה יותר חזקים". כזכור, המשאים ומתנים נחתכובשבוע שעבר והלייקרס הספיקה לחזור בה מהחוזה שהציע לשחקן, כשבינתיים מיאמי החלה לגלות עניין בשחקן.

כידוע, אודום היווה ציר חשוב על הספסל של הלייקרס בעונה האחרונה ועזר לה עם 12.3 נקודות ו-9.1 ריבאונדים במהלך הפלייאוף. בריאנט אמר גם שרון ארטסט, ששחתם מוקדם יותר החודש בקבוצה, אמור לעזור ללייקרס לשחזר את ההישג מהשנה. "אני חושב שרון אמור להוסיף לנו הרבה והשאלה היא איך נשחק ביחד. זה לא משנה כמה כישרון יש לך, אלא מה שחשוב זה איך אתה מחבר את החלקים של הפאזל הזה יחד".

* אשתו של שאקיל אוניל, שוני, נפצעה אמש בתאונת דרכים, כאשר היתה בדרכה לשדה התעופה. הגברת אוניל פונתה לבית החולים עם פציעות קלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully