וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב ג'ינו סיכם לשנתיים בעירוני נהריה

22.7.2009 / 10:53

מאמן הקבוצה בעונה שעברה הגיע לסיכום עם היו"ר ויחתום על החוזה אחרי תשעה באב. התקציב: כנראה ארבעה מיליון ש"ח

בעירוני נהריה מתחילים לעבוד על העונה הקרובה אחרי שהתברר כי גם העונה תשחק הקבוצה בליגת העל, על אף הקשיים הכלכליים שנתגלעו בעונה שעברה. מי שבינתיים ימשיך כמאמן הקבוצה הוא יעקב ג'ינו, שסיכם לשנתיים בקבוצה ואמור לחתום בה לאחר תשעה באב.

כפי שנכתב כאן אתמול (שלישי), יושב ראש הקבוצה, אבי סבג, נפגש פעמיים עם ג'ינו, שאימן גם בשנה שעברה את נהריה, והיום נפגשו הצדדים בפעם השלישית והגיעו לסיכום, על אף הפערים הכספיים שהיו.

בסגל הקבוצה חתום כבר הגארד יוגב אוחיון, שמחזיק בחוזה כספי גדול שנחתם עוד בתחילת העונה שעברה, לפני שנקלעה הקבוצה לקשיים הכספיים ועל כן נראה שבתקציב החדש יהיה קשה להשאירו. תקציב הקבוצה העונה יהיה ככל הנראה ארבעה מיליון ש"ח.

ג'ינו החל לאמן ב-1985 ועבר דרך אבן יהודה, רחובות, הוד השרון אליצור ראשון לציון, מכבי חדרה ולאומית השרון. כמו כן הוא שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי רמת גן, שרון דרוקר ברעננה ושוב של גרשון במכבי תל אביב. כמאמן ראשי הוא אימן גם בבני השרון, צסק"א סופיה ולובן הבלגית.

לאחר הסיכום אמר סבג לאתר מנהלת הליגה: "אנחנו הולכים לשנה קשה ולכן היה חשוב לנו מאוד שבעונה הקרובה וזאת שאחריה, יהיה לנו מאמן טוב בעל שיעור קומה, כמובן שחשובה גם ההמשכיות ולכן החלטנו להמשיך עם ג'ינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully