וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בספק למשחק של ליברפול

הקשר הישראלי של האדומים סובל מפציעה בקרסול, והמנג'ר הספרדי לא מעוניין לסכנו במשחק האימון של הקבוצה בתאילנד

המשפט הבא מוכר לנו בדרך כלל ממקום אחר, לא כן? יוסי בניון, קשרה הישראלי של ליברפול, נמצא בספק גדול למשחקה של הקבוצה הנמצאת בבנגקוק לרגל מסע משחקי האימון שלה. בניון סובל מפציעה בקרסולו, והמנג'ר רפא בניטז אינו מעוניין לסכן אותו כדי שהפציעה לא תחמיר. "יש לנו בעיה עם יוסי, אבל שאר הסגל שלנו כשיר", אמר המנג'ר הספרדי.

מי שלעומת זאת כן ישחק הוא החלוץ פרננדו טורס, שחבר לקבוצה ביום ראשון האחרון לאחר ששב מהחופשה הארוכה והמיוחדת שלו. מי שגם אמור לקחת חלק במשחק הוא שחקן הרכש של האדומים גלן ג'ונסון, שהחמיץ את ההפסד (1:0) לראפיד וינה עקב פציעה בעקב אכילס. "אותם שחקנים שחזרו מאוחר התאמנו עם הקבוצה רק במשך יומיים אז אנחנו חייבים לתכנן את הזמן בקפידה עבורם", הוסיף בניטז.

כ-45 אלף צופים צפויים להגיע למשחק של ליברפול נגד הקבוצה התאילנדית. ההערצה הגדולה לקבוצה האדומה הדהימה את ג'ונסון, שנותר המום ומופתע מהאהדה העצומה לה זוכה הקבוצה ברחבי העולם בכלל, ובתאילנד בפרט. "זה לא ייאמן", אמר הקשר. "החברים שלי לקבוצה אמרו לי שיש לנו אהדה גדולה, וזה בלתי נתפס לראות את כל כך הרבה אוהדים של הקבוצה בכל מקום אליו אנו הולכים".

את שחקני סגנית האלופה האנגלית יקדמו כ-30 מעלות חום ולחות גבוהה ביותר במשחק. "אנחנו בצד אחר של העולם והתנאים שונים מאוד עבורנו", הוסיף הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully