וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע בסיבוב השני באינדיאנפוליס, פאר הודחה באוסטריה

הישראלי המדורג שני בטורניר גבר 5:7, 1:6 על ספדאה (134) ויפגוש את בוגומולוב (158). פאר הפסידה בבאד גאשטיין

דודי סלע חזר הלילה (בין שלישי לרביעי) למגרשים כמעט שבועיים אחרי שעזר לנבחרת ישראל לטפס לחצי גמר גביע דייויס, ולא גילה יותר מדי סימני חלודה עם ניצחון 5:7, 1:6 על האמריקאי וינסנט ספדאה בסיבוב הראשון של טורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים של 600 אלף דולר).

סלע, שרשם השבוע את דירוג השיא בקריירה שלו כשעלה למקום ה-29 בעולם, מדורג שני בטורניר בו הודח בסיבוב הראשון אשתקד ועשוי להקפיץ אותו עוד כמה מקומות יקרים בדירוג.

את המשחק מול ספדאה הוותיק (134 בעולם) הוא פתח עם שבירה מוקדמת והמשיך ליתרון 3:5 במערכה הראשונה, לפני שספדאה חזר עד לשוויון 5:5, אבל סלע אמר את המילה האחרונה וסגר את המערכה על 5:7, משם המשיך לניצחון קליל 1:6 במערכה השנייה והשלים את הניצחון בתוך שעה ורבע בלבד.

יריבו של סלע בסיבוב השני יהיה אלכס בוגומולוב, אמריקאי יליד רוסיה המדורג 158 בעולם, שהפתיע את האיטלקי פלאביו קיפולה (99 בעולם) עם ניצחון מוחץ 2:6, 3:6. המדורג ראשון בטורניר, דימיטרי טורסונוב, איבד במפתיע מערכה כבר בסיבוב הראשון מול מיכאל ברר הגרמני, אבל התאושש כדי לנצח 3:6, 6:2, 0:6 ועלה גם הוא לסיבוב השני.

ובינתיים בשורות פחות טובות מגיעות מכיוונה של שחר פאר, שהודחה בסיבוב השני של טורניר באד גאשטיין באוסטריה. הישראלית, שהידרדרה למקום ה-62 בעולם, הפסידה 6:2, 6:1 לירוסלבה שבדובה הקזאחית המדורגת חמישה מקומות מעליה לאחר שנשברה חמש פעמים במהלך המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully