וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז חתם על זיכרון דברים באריס סלוניקי

תנאיו של הקשר ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה החולפת נסגרו עם הקבוצה היוונית, החוזה מותנה בקבלת דרכון ספרדי

הקשר הארגנטינאי דריו פרננדז חתם הערב (שלישי) על זיכרון דברים עם הקבוצה היוונית אריס סלוניקי. פרננדז הגיע אתמול ליוון ונפגש במשך שלוש שעות עם יו"ר המועדון יואניס קונטיס.

התנאים הכספיים של השחקן סגורים, אך פרננדז עדיין לא קיבל לידיו את הדרכון הספרדי. מכיוון שלאריס, השוהה כרגע במחנה האימונים באיטליה, אין מקום בסגל לשחקנים מחוץ לאיחוד האירופי, נחתם חוזה על תנאי שמותנה בקבלת הדרכון. הקשר הבטיח לקונטיס כי יקבל לידיו את המסמכים עד סוף השבוע ואז יקבל ההסכם תוקף.

אם העסקה תצא לפועל, יושאל פרננדז לאריס לעונה אחת מבית"ר שתקבל תמורתו סכום של 55 אלף יורו, כאשר אריס עצמה תישא בכל עלות החוזה של הארגנטינאי העומד על כ-750 אלף דולר ברוטו לעונה. בכך, ישוב פרננדז ליוון, לאחר ששיחק שלוש שנים בפאניוניוס לפני שעבר לבית"ר בתחילת עונת 2008. פרננדז ימצא באריס את החלוץ האורוגוואי האימתני סבסטיאן אבראו, עימו הוא שיתף פעולה בבית"ר, כאשר גם הוא חתם בקבוצה מעיר הנמל.

במידה והשגת הדכון של פרננדז תתעכב, עשויה אריס לוותר עליו, מה שייצור לבית"ר בעיה כספית קשה, כיוון שחוזהו של הקשר לא נכלל בתקציב הקבוצה לעונה הבאה, שנקבע על 35 מיליון שקלים, ואם לא תימצא לו קבוצה חדשה יצמח התקציב ב-3.5 מיליון שקלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully