וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אמון גורדון מועמד לבני השרון

21.7.2009 / 21:52

גורדון (25, 1.91), גארד בוגר מכללת ויריג'יניה טק שסיים את העונה שעברה במדי ספליט, עשוי להצטרף לקבוצה של דן שמיר

הקיפאון של שוק ההעברות לא פסח גם על בני השרון. למרות שהקבוצה מינתה בתחילת החודש את דן שמיר למאמן, השלימה את הצוות המקצועי, החתימה את ארז כץ לעונה נוספת והחזירה את דורי אסף, היא אינה ממהרת לעשות שינויים. הקבוצה מחכה להתפתחויות בנושא שרון ששון, אך בשלב זה כל עוד ששון לא יורד מדרישותיו הכספיות הגבוהות, לא צפויים בבני השרון לפנות אליו.

היו"ר אלדד אקוניס שב מליגת הקיץ בלאס וגאס, והמאמן דן שמיר ששהה איתו יחזור בימים הקרובים. השניים ראו לא מעט מועמדים לקבוצה, כשעיקר החיפושים הם לעמדות הגארד ולעמדת הסנטר. בין המועמדים נמצא שחקנה של ספליט בעונה שעברה, ג'אמון גורדון, קלע שמסוגל להוביל כדור ועשוי להתאים לקבוצה שבונה שמיר. בקבוצה אישרו את מועמדותו של השחקן.

גורדון (25, 1.91) בוגר מכללת וירג'יניה טק משנת 2007, שבעונתו האחרונה במכללה רשם 11.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק, ניסה את מזלו בקיץ 2007 בוושינגטון וכמעט השיג חוזה אך שוחרר ברגע האחרון. את עונתו הראשונה באירופה העביר במדי אנטליה הטורקית. את העונה שעברה פתח במדי טריקאלה היוונית, שוחרר לפני פתיחת העונה ועבר לארטלנד דראגונס הגרמנית, ממנה שוחרר גם כן והחל לשחק בקלן. בינואר עבר לספליט הקרואטית, שבמדיה קלע 13.2 נקודות, הוריד 4 ריבאונדים והוסיף 4.9 אסיסטים ב-13 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully