וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון: "לא יכול לחשוב על אתגר גדול יותר"

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר הסביר את המעבר המפתיע לנוטס קאונטי הקטנה: "אני נמשך לאפשרות לבנות כאן לטווח הארוך"

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: רן צימט

אחד המינויים המפתיעים של הקיץ הגיע הבוקר (רביעי) מכיוון נוטס קאונטי מהליגה הרביעית באנגליה, שהודיעה על מינויו של סוון גוראן אריקסון למנהל הספורטיבי שלה.

אריקסון בן ה-61 קיבל הצעה קוסמת מבעליה החדשים של הקבוצה, תאגיד ערבי עשיר שרכש אותה לא מכבר, לחוזה מפתה של חמש שנים. הוא יעבוד כמנהל הספורטיבי כאשר מתחתיו ימשיך לכהן איאן מקפארלנד כמנג'ר הקבוצה. כמו כן, כחלק מהעסקה יקבל השבדי נתח קטן מהמניות של המועדון, שמפורסם בממלכה כמועדון העתיק ביותר בכדורגל העולמי.

אריקסון אימן בעבר את נבחרות אנגליה ומקסיקו, ממנה פוטר לא מזמן, וכן את הקבוצות הבאות: לאציו, בנפיקה, מנצ'סטר סיטי, רומא וסמפדוריה. כעת הוא ינסה את מזלו בקבוצה מסדר גודל שונה לחלוטין, שסיימה בעונה שעברה במקום ה-19 (מתוך 24 קבוצות). הבכורה של אריקסון בקבוצה צפויה כבר ביום שבת הקרוב נגד נוטינגהאם פורסט במשחק הכנה לעונה.

"אני נמשך במיוחד לאפשרות הייחודית לבנות כאן מועדון לטווח ארוך", אמר אריקסון לאחר מינויו. "אני אהיה אחראי לכל הצדדים המקצועיים בהתאם לשאיפות של הבעלים החדשים. התחלתי את קריירה הכדורגל שלי במועדון קטן בשבדיה והעליתי אותם לליגה העליונה, ואני לא יכול לחשוב על אתגר גדול יותר מלעשות את אותו הדבר עם המועדון הוותיק ביותר בעולם".

עדכון ראשון: 21.7 21:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully