וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: באיירן מינכן ספרה עד עשר

אוליץ' כבש שלושער וגומז צמד בניצחון 0:10 על שטוטגרט קיקרס. 0:1 למנצ'סטר סיטי על קייזר צ'יפס, בורדו - מארסיי 1:2

באירופה ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת עונת 2009/10, וגם היום (שלישי) נערכו מספר משחקי ידידות מעניינים. יובנטוס קיימה את משחק האימון השני שלה מאז החלה בהכנות תחת המאמן צ'ירו פרארה, וסיימה ב-1:1 מול ויצ'נזה, בדיוק אותה תוצאה בה נפרדה מנאנסי לפני יומיים. הגברת הזקנה נקלעה לפיגור בדקה ה-16 ואיבדה בחלוף שתי דקות את אמאורי, אך דויד טרזגה הצרפתי השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-76. שחקני הרכש הברזילאים, דייגו ופליפה מלו, לא שותפו.

באיירן מינכן, שסיימה שלישית בטורניר המרובע בגלזנקירשן בתחילת השבוע, מחצה 0:10 את שטוטגרט קיקרס הקטנה. אחרי 0:1 במחצית משער של מריו גומז, הגיע בליץ מטורף של תשעה שערים תוך פחות מחצי שעה. איביצה אוליץ', חלוץ הרכש הקראטי מהמבורג, חגג שלושער בדקות 58, 69 ו-82, וכמוהו גם תומאס מולר הצעיר, שהרשית בדקות 60, 77 ו-81. בתווך הבקיעו גם אנדראס גרליץ וחמיט אלטינטופ ואילו גומז, שפתח את החגיגה, סגר עניין ארבע דקות לסיום.

אחרי ההפסד 2:0 במשחק הראשון בדרום אפריקה לאורלנדו פיירטס, ניצחה מנצ'סטר סיטי 0:1 את קייזר צ'יפס, כשסטיבן איירלנד הכניע בדקה ה-45 את איטומלנג קונה, שוער נבחרת הבפאנה בפאנה. טל בן חיים, שפתח במשחק הקודם, איבד את מקומו בהרכב שכלל שוב לא מעט שחקנים צעירים.

בקרב בין האלופה הצרפתית לסגניתה ובעימות ראשון בין שני גיבורי אלופת העולם של 1998, לורן בלאן ודידייה דשאן, ניצחה בורדו של בלאן 1:2 את מארסיי. טאייה טאיוו הניגרי העלה את מארסיי ליתרון בדקה ה-18, אבל פרננדו קבנאגי השווה בדקה ה-37 ויוהאן גורקוף הכריע עם פנדל מוצלח בדקה ה-48. שוער מארסיי לשעבר והרכש הטרי של בורדו, סדריק קראסו, היה המצטיין במשחק.

פ.ס.וו איינדהובן, השואפת להשיב לחיקה את צלחת האליפות בהולנד, גברה 0:1 על גנק, קבוצתו של אליניב ברדה. שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים כבר בדקה השמינית וגנק אף איבדה שחקן נוסף בפתיחת המחצית השנייה, עד שאולה טויבונן הפיני הכריע את המשחק בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully