וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד דוחים את הטענות בעניין האקדמיה

21.7.2009 / 16:33

לאחר מכתב שקרא להנהלת האיגוד להתפזר, הגיב האיגוד: "מדובר במרעילי בארות". נמשך העימות סביב עניין הביטוח

איגוד הכדורסל הוציא היום (שלישי) הודעה בעקבות מכתב שנשלח מטעם מכבי תל אביב לאיגוד ובו קוראת האגודה לבחירות חדשות להנהלת האיגוד, בעקבות הקמת האקדמיה לכדורסל. כזכור, האקדמיה אמורה להתחיל את פעילותה בחודש ספטמבר הקרוב, ובה ישתתפו 20 שחקני מכל הארץ, אך מספר קבוצות, ובהן מכבי תל אביב, לא הסכימו לשלוח נציגים לאקדמיה, מאחר ולטענתן האקדמיה פוגעת במועדונים, והיה עדיף להשקיע את התקציבים במחלקות הנוער השונות.

בהודעה שהוציא האיגוד נאמר: "באיגוד הכדורסל דוחים בשאט נפש את קמפיין ההסתה שמנסים ליצור מספר אגודות מצומצם ביותר, קמפיין אליו חברו שתיים עד שלוש קבוצות בלבד, קמפיין שלוח רסן ונטול בסיס עובדתי, שהינו מנת חלקם של אינטרסנטים המבקשים לחבל בפרויקט האקדמיה לכדורסל. למרות ההתקפה הבלתי מרוסנת של אותם אינטרסנטים, ימשיך איגוד הכדורסל ליזום מהלכים עם ראייה למספר שנים, בדומה לאקדמיה לכדורסל שהוא אחד מהמהלכים הללו.

"האקדמיה לכדורסל תצא לדרך למרות ניסיונותיהם הצרים של צרי העין לחבל בפרויקט ייחודי, חינוכי, מקצועי וערכי מהמדרגה הראשונה ובעל ניסיון מוכח במקומות אחרים, פרויקט אליו חברו מיטב בעלי המקצוע המצויים כיום באיגוד הכדורסל בישראל. לצערנו, קומץ של מרעילי בארות ובעלי אינטרסים צרים של סיפוק רגעי, המבקשים להם תואר זניח של אליפות נערים או נוער, לא רואים לנגד עיניהם את טובת ענף הכדורסל בישראל, אשר ייצא נשכר בצורה משמעותית ביותר עם פתיחת פעילותה של האקדמיה לכדורסל, כפי שנהוג במדינות נאורות באירופה, בהן: צרפת וליטא".

בהסתדרות דוחים את הפיתרון לבעיות הביטוח

לאחר שאמש הכריזו בהסתדרות החדשה על סכסוך עבודה בנבחרת ישראל, הוציא היום איגוד הכדורסל הודעה שהייתה אמורה להביא את הסוגיה אל סופה, "בתום בדיקה עם יועצי ביטוח, בהם יועצי הביטוח של מחלקת הכדורסל של מכבי תל אביב ולאחר בדיקה נוספת של פוליסות הביטוח של איגוד הכדורסל והפוליסה הקולקטיבית של פיב"א, קיים ביטוח לכלל שחקני נבחרת ישראל בכדורסל, עד לגובה שכר שנתי של שני מיליוני אירו לשחקן לשנה. בנוסף, קיים ביטוח לאובדן קריירה, עד לסכום של 15 מיליוני אירו", כך לשון ההודעה.

"הפוליסה שהוציא האיגוד זה אחיזת עיניים אחת גדולה, שכן תקופת השיפוי המשולמת על פי הפוליסה היא שנה אחת בלבד ולא עד גיל 35 כנהוג בפוליסות תקפות", הגיב יושב ראש איגוד השחקנים, ניר אלון. "יש עוד חסרונות רבים בפוליסה הזו. לכן ביקשנו מאיגוד הכדורסל לבטח את השחקנים בפוליסה של אובדן כושר עבודה עד גיל 35 בחברת ביטוח בארץ, ולא בפוליסה שתחום השיפוט שלה הוא בכלל בבתי המשפט באנגליה".

אלון אף הוסיף המלצה לאיגוד: "במקום להוציא הודעות לתקשורת, אני מציע לאיגוד לדאוג בארבעת הימים לפוליסה תקפה לכולם על מנת שנוכל להתחיל את האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully