וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים, בירת הספינים

כמה שמועות, כמה בשורות, כמה ספינים היינו צריכים לבלוע עד שבית"ר מצאה את הנוסחה לפתיחת העונה. לבעלי נפש חזקה בלבד

הסיפור של בית"ר ירושלים בשנה האחרונה לא היה פשוט. גאידמק בפנים, גאידמק בחוץ, איציק קורנפיין לוקח פיקוד ואז מתחילים לזרום השמות. משה דדש, דניאל אזוגי, מאיר פניג'ל, גומא אגייאר, חברות צעצועים, עסקי שעשועים, ראובן עטר, יצחק שום, סרגיי טרטיאק.

מבולבלים? אתם לא לבד. בחודשיים האחרונים זרמו הספקולציות בלי הפסקה, ומצב הרוח נע במהירות מאופוריה לדיכאון, מתקווה ליאוש. כל חדשה טובה לוותה ברעה, כל ידיעה מעודדת הפכה למפח נפש. הכל היה סופי, ואז התפוצץ.

אז מה באמת קרה שם? זה הזמן לעשות סדר. במחשבה שניה - אולי זה לא באמת הזמן לעשות סדר, כי בימים הקרובים עוד צפויות לא מעט התפתחויות, אבל אנחנו ננסה לארגן את העניינים בכל זאת.

קורנפיין מפוצץ את הבלון

11.11.2008: ההפסד הצורב שנחל ארקדי גאידמק בבחירות לראשות עיריית ירושלים פתח קופת שרצים של האשמות וערם את כדור השלג הראשוני. יד ימינו של גאידמק יוסי מילשטיין עזב ופנה לקריירת כוכבות ב"האח הגדול סלבס", הבוס ירד לבונקר ואיציק קורנפיין נשאר לבד במערכה.

19.12.08: השערות המשטרה כי גאידמק יעזוב את הארץ אומתו, והגביר נסע להירגע במוסקבה. "זכותי כאזרח לצאת ולהיכנס כרצוני", אמר בזעם, ואחר כך החל להיכנס ולצאת כרצונו לבתי החולים במוסקבה. ניצני שמועות ראשונים על רוכשים אפשריים כבר עלו. הכוכבים הראשונים בבורסת השמות: מאיר פניג'ל ומשה דדש.

14.1.09: בלון ראשון מתפוצץ. קורנפיין מכנס מסיבת עיתונאים ובה הוא חושף, לטענתו, מזימה של דדש לעשוק את קופת בית"ר באמצעות אדם מסתורי בשם דניאל אזוגי. דדש: "בסך הכל רציתי שקורנפיין ישתף פעולה עם הנציג של גאידמק ולא מעבר לכך".

13.2.09: בית המשפט מוציא צו עיקול על סך 4.5 מיליון שקלים כנגד בית"ר ירושלים, מטעם חברת נאות בית וגן של מאיר פניג'ל, ששון שם טוב והאחים לוי, בשל אי תשלום שכירות על מגרש האימונים. במקביל, שמו של יצחק שום, שפוטר בתחילת העונה, עולה כמועמד להחליף את ראובן עטר בעקבות תבוסה משפילה 4:0 להפועל תל אביב.

תכירו: גומא אגייאר

28.4.09: קורנפיין מודיע לאנשי מנהלה על סיום עבודתם בסיום העונה, והרוחות שנושבות בקבוצה מצביעות על כיוון אחד: הליכה לבית משפט

מאי, 2009: עכשיו, כשברור שגאידמק לא ישוב לישראל והקבוצה כבר מתכוננת לכונס הנכסים, עולה שמו של המשיח האפשרי: גומא אגייאר, איש עסקים יהודי בן 31 מברזיל. יש דבר כזה, מתברר.

25.5.09: לא כל כך מהר, מסתבר. אגייאר לוקח את הזמן ומסרב לעמוד בתאריך היעד - 31.5. קורנפיין בודק אפשרויות למכירת נכסים על מנת להימנע מפירוק. בינתיים, מתחילים להיכנס לתמונה כל מיי יזמים עם פארק שעשועים, בעלי דוכני שווארמה ומפעילי מתקנים בדיסנילנד, טוענים שיש להם מיזמים להצלת הקבוצה ועושים לעצמם פרסומת יפה על הגב של בית"ר.

26.5.09: בצל האיומים, בית"ר זוכה בגביע המדינה לאחר ניצחון בגמר 1:2 על מכבי חיפה. העונה מסתיימת, והבמה מתפנה למאבק האמיתי.

מעגל הקסמים

11.6.09: קורנפיין ממשיך להיפגש עם כל העולם במטרה למצוא רוכש מיוחל. על הדרך, הוא שומע רעיונות שנעים בין משעשעים למגוחכים, אבל המחסור בשעות שינה ובזבוז הזמן לא מאפשרים לו אפילו לצחוק.

12.6.09: "בשביל לרכוש את בית"ר צריך בור של כסף", אומרים בסביבתו של אגייאר, ומסבירים כי התמונה שהוצגה להם רחוקה מלהיות שלמה ונכונה. גם בבית"ר מבינים כי צריך למצוא אלטרנטיבה אחרת.

14.6.09: לא לקח לאגייאר יותר מדי זמן להישאר בחוץ. הוא יתרום 2-3 מיליון דולר למועדון, אם גאידמק יעשה כן בעצמו.

17.6.09: לקורנפיין נמאס מספקולציות. ההחלטה: נכנסים למים העמוקים בלי מצופים, או במלים אחרות - לא מוצאים רוכש, אבל גם לא הולכים לפירוק. מנסים להסתדר עם מה שיש, או יותר נכון עם מה שאין. הפיתרון: קיצוץ במשכורות השחקנים ונשיאת תפילה לשמיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שונא מתנות יחיה?

21.6.09: בית המשפט העליון דוחה את בקשת גאידמק להגנה על נכסיו. המשמעות: אם ירצו בעלי החוב של הגביר, בית"ר תעבור לידיהם. אבל רגע - למה שירצו?

22.6.09: ובתוך כל הסבך הזה, צריך להתכונן מקצועית לעונה הבאה. מי יאמן את בית"ר? חלק מהספקולציות זורמות בכיוונו של יצחק שום, לו חוזה בתוקף לעונה הקרובה, אבל המאמן שפוטר לאחר תבוסת קרקוב מזים את השמועות.

23.6.09: ראובן עטר, כאות הזדהות עם המצב, מודיע שהוא מסכים לעבוד ללא תמורה או מחויביות, עד להתבהרות הדברים.

25.6.09: הודעה דרמטית מתפרסמת באתר הרשמי של הקבוצה: "גאידמק ימשיך לתמוך בבית"ר ירושלים". אגייאר שוב בעניינים, צפוי לתרום 2-3 מיליון דולר.

30.6.09: ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן מסכימים לקצץ בשכרם, ופותחים בכך את הדלת למרבית הבכירים בקבוצה.

3.7.09: שמעון גרשון מסרב לקצץ 50 אחוזים. הלו, אמרנו למרבית, לא לכולם.

6.7.09: גאידמק מבטיח תשובה תוך 48 שעות. גרשון מסכים לקיצוץ חלקי. אמרנו לכם שמרבית הבכירים הסכימו.

8.7.09: הפיתרון של גאידמק - פריסת תשלומים לכיסוי התקציב. בבקרת התקציבים מתאפקים לא להתפוצץ מצחוק.

12.7.09: בית"ר פותחת את אימוני העונה. מי בעמדת המאמן? סרגיי טרטיאק.

סוף הסיפור?

13.7.09: קורנפיין כבר עומד ללכת לבית המשפט, אבל מקבל שיחת טלפון בהולה מגאידמק, שמודיע לו: "מצאתי רוכש".

17.7.09: לא רוכש ולא בטיח. אופציית בית המשפט שוב עולה על הפרק.

20.7.09, צהריים: בגל"צ מדווחים כי אגייאר יתרום לבית"ר ארבעה מיליון דולר וישאיר אותה בחיים.

20.7.09, ערב: לא כל כך מהר, העסקה לא ברת ביצוע כל עוד לא מסלקים את הנושים מהדרך, ובכל מקרה חייב המהלך לעבור את אישור ההתאחדות.

21.7.09: בית"ר נפגשת עם ההתאחדות, ובסיום הפגישה נקבע: הקבוצה לא תלך לפירוק. אגייאר ישקיע ארבעה מיליון דולרים, יצחק שום ישוב לאמן, דוד אמסלם ימונה לעוזר מאמן.

ובא לציון גואל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully