וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קומאץ' ייבחן במכבי תל אביב

21.7.2009 / 15:31

קשר נבחרת סלובניה ייבחן בצהובים של נמני. טוטו תמוז עדיין על הכוונת, העברת יבוריאן להפועל ב"ש תלויה במצבו

במכבי תל אביב עדיין מחפשים שחקני חיזוק ומקווים לצרף קשר זר שישדרג את הקבוצה. מחר (רביעי) יגיע למחנה האימונים הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', אותו יבחן המאמן אבי נמני במהלך מספר ימים ובמשחקים מול לוקרן הבלגית ודניזליספור הטורקית.

קומאץ' בן ה-29 סיים בחודש שעבר את חוזהו בדיורגארדן השבדית, בה שיחק בשלוש השנים האחרונות. לפני כן שיחק הסלובני עונה אחת במריטימו הפורטוגלית, אליה הגיע לאחר שתי אליפויות עם גוריצה בסלובניה. קומאץ' עבר דרך כל הנבחרות של ארצו, ולזכותו 38 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת.

במכבי תל אביב ממתינים בדריכות להתפתחויות בבית"ר ירושלים. לעתידה הלא ברור של מחזיקת הגביע יהיה השפעה גדולה על מצבה של מכבי, כשלוואלה! ספורט נודע כי מעבר לבלם אריק בנאדו - שמוגדר כיעד המרכזי כרכש לקראת העונה הקרובה - גיששו מקרית שלום גם בכיוונו של החלוץ טוטו תמוז, ואף ניהלו שיחות ראשוניות במטרה להביאו לקרית שלום.

ההתפתחויות ביממה האחרונה בבית"ר, שעל פיהן נראה (נכון לעכשיו...) שהקבוצה בכל זאת תפתח את העונה עם סגל השחקנים המלא העומד לרשותה כרגע, עשויות להשפיע גם על עתידו של החלוץ איליה יבוריאן, שעשוי לעבור להפועל באר שבע. אם תמוז לא יגיע בסופו של דבר לקרית שלום, ספק אם יבוריאן ישוחרר. גורמים במכבי אישרו ואמרו כי "לא ישוחרר אף שחקן בכיר בסגל לפני שתימלא לו חלופה ראויה".

בקבוצה מציינים שהסיכויים שג'ונתן אסוס יעבור לאשדוד הם נמוכים מאוד. בכיר בקבוצה אמר: "נראה שייקח הרבה זמן עד שנסגור את הסיפור עמו".

עדכון ראשון: 15:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully